afdrukken overzichten

Meer
12 okt 2017 19:56 #4329 door Rien
afdrukken overzichten werd gestart door Rien
Sinds 5 dagen bezig in BankTrans. Werkt perfect. Ook dank zij meldingen in forum over combineren van rekeningen e.d.
Maar: afdrukken van overzichten is bij mij onmogelijk.
Tot en met de preview loopt het goed, maar na het aanklikken van de printericoon rechtsboven verdwijnt de preview en gebeurt er niets meer.
Na opvragen gegevens: "Documenten in de wachtrij 0"
Op het forum las ik dat in windows 10 geen moeilijkheden gemeld zijn.
Toen ik in compabiliteit terugging naar windows 8 kon ik 1 overzicht printen. Daarna ook hier geen reactie meer.
Mijn vraag: wat doe ik fout?
Mijn gegevens:
OS: windows 10, laatste update 4 dagen geleden
Printer: HP 4500 series.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Meer
14 okt 2017 23:16 #4331 door Rien
Beantwoord door Rien in topic afdrukken overzichten
Bedankt voor de moeite die u genomen hebt om mee te kijken.

Mijn probleem van de printopdracht die in het niets verdween, zonder de printer aan te sporen iets te doen, is opgelost.
Heb natuurlijk stevig verder gezocht en vanavond vond ik de "verdwijnende printopdrachten" in een microsoft help-onderdeel.
Drivers geupdate. Veel trial and error. Uiteindelijk oplossing gevonden in totale deinstallatie van de printer en herinstallatie.
Ik weet te weinig van computers af om precies te weten wat er gebeurd is... Het is opgelost.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Meer
15 okt 2017 09:14 #4332 door Tonnie
Beantwoord door Tonnie in topic afdrukken overzichten
Hallo Rien,

Bedankt voor het doorgeven en goed om te horen dat het is opgelost. Problemen met printers komen helaas wel eens voor en zijn soms lastig op te lossen. Herinstallatie van de drivers is inderdaad één van de oplossingen al kost het vaak wel wat tijd (en kennis).

Mvg., Tonnie

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Meer
02 mrt 2018 13:53 - 02 mrt 2018 14:07 #4457 door Meijer
Beantwoord door Meijer in topic afdrukken overzichten
Ik ben pas sinds kort bekend met Bank Trans. Gebruikte voorheen altijd Orov, maar dat werkt niet meer. Uw programma ziet er goed uit. Ik ben er al enigszins mee vertrouwd. Ik vind alleen het icoontje niet om de overzichten te printen. Kunt u mij verder helpen?
Nico
Laatst bewerkt 02 mrt 2018 14:07 doorMeijer.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Meer
03 mrt 2018 08:48 #4458 door Tonnie
Beantwoord door Tonnie in topic afdrukken overzichten
Hallo Nico,

Overzichten kan je printen via Menu / Overzichten. Kies het gewenste overzicht en daarna wordt het op het scherm weergegeven. In dat venster is rechtsboven een knop met een printer zichtbaar waarmee het overzicht afgedrukt kan worden.

Mvg., Tonnie

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Meer
03 mrt 2018 21:38 #4462 door Meijer
Beantwoord door Meijer in topic afdrukken overzichten
Hallo Tonnie.
Het afdrukken van de selectie is gelukt. (Menu-Overzicht-Transacties-Kolomselectie- en dan de gewenste kolommen selecteren- Printen).
Dank je!
P.S. Bestaat er ook een mogelijkheid om de velden (en dus ook de tekst) van de overzichten groter [/b] af te drukken? De geprinte tekst is nu aan de kleine kant.
Nico

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Meer
05 mrt 2018 20:03 #4463 door Tonnie
Beantwoord door Tonnie in topic afdrukken overzichten
Hallo,

Goed om te horen dat het gelukt is. Aanpassen van de lettergrootte is momenteel helaas niet mogelijk. Wat eventueel nog een optie is om de gegevens van het overzicht in een csv-bestand te bewaren en dit dan met Excel te openen mocht je dit hebben. Hiermee heb je veel meer mogelijkheden.

Mvg., Tonnie

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Meer
05 mrt 2018 20:48 #4469 door Meijer
Beantwoord door Meijer in topic afdrukken overzichten
Bedankt voor je reactie. Ik zal kijken, wat ik kan doen.
Ik ben zeer tevreden over het programma. (Ook met het oog op de komende belastingaangifte.)
Met vriendelijke groet,
Nico

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Powered by Kunena