PayPal ondersteuning
- Tonnie
-
Minder
Lees meer
16 juli 2015 19:24 #2903
door Tonnie
Beantwoord door Tonnie in topic PayPal ondersteuning
Hallo Reynard,
Ik heb het nog even bekeken en ik vermoed dat jij een zakelijke rekening hebt en daardoor meer mogelijkheden. Zou dat kunnen?
Als dat inderdaad zo is dan zal ik een aanpassing maken zodat ook het zakelijke formaat kan worden ingelezen. Vraag is dan alleen welk bedrag ik het best kan inlezen, netto of bruto. Kan je dat aangeven?
Alle extra velden zal ik dan in de kolom opmerkingen toevoegen, dan ben die informatie niet kwijt. En wat zou je dan willen met de velden Bruto, Netto en Kosten (waarvan ik er twee niet kwijt kan)? Vervallen of opnemen in de omschrijving?
Mvg., Tonnie
Ik heb het nog even bekeken en ik vermoed dat jij een zakelijke rekening hebt en daardoor meer mogelijkheden. Zou dat kunnen?
Als dat inderdaad zo is dan zal ik een aanpassing maken zodat ook het zakelijke formaat kan worden ingelezen. Vraag is dan alleen welk bedrag ik het best kan inlezen, netto of bruto. Kan je dat aangeven?
Alle extra velden zal ik dan in de kolom opmerkingen toevoegen, dan ben die informatie niet kwijt. En wat zou je dan willen met de velden Bruto, Netto en Kosten (waarvan ik er twee niet kwijt kan)? Vervallen of opnemen in de omschrijving?
Mvg., Tonnie
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
- Reynard
-
Onderwerp Auteur
Minder
Lees meer
18 juli 2015 15:59 #2905
door Reynard
Beantwoord door Reynard in topic PayPal ondersteuning
Dat zal het zijn! Ik heb inderdaad een zakelijke rekening (al gebruik ik hem nauwelijks echt zakelijk).
Ik denk dat je het beste het netto bedrag kan inlezen. Netto = Bruto minus (de PayPal transactie-)Kosten.
De velden die je niet kwijt kan zou ik inderdaad maar in de omschrijving zetten.
Bedankt!
Ik denk dat je het beste het netto bedrag kan inlezen. Netto = Bruto minus (de PayPal transactie-)Kosten.
De velden die je niet kwijt kan zou ik inderdaad maar in de omschrijving zetten.
Bedankt!
- Tonnie
-
Minder
Lees meer
21 juli 2015 20:23 #2910
door Tonnie
Hallo Reynard,
Ik heb net een nieuwe versie online gezet (2.32) waarmee je ook het zakelijke formaat kan inlezen. Ik ben benieuwd of het naar verwachting werkt.
Mvg., Tonnie
Ik heb net een nieuwe versie online gezet (2.32) waarmee je ook het zakelijke formaat kan inlezen. Ik ben benieuwd of het naar verwachting werkt.
Mvg., Tonnie
- Reynard
-
Onderwerp Auteur
Minder
Lees meer
07 aug 2015 17:02 #2927
door Reynard
Dat is mooi! Ik heb het nog niet kunnen testen. Zodra ik dat wel gedaan heb zal ik het terugkoppelen.
- Tonnie
-
Minder
Lees meer
13 nov 2015 08:26 - 13 nov 2015 08:26 #3127
door Tonnie
Hallo Reynard,
Had je dit al kunnen bekijken? Als het werkt hoor ik het graag dan kan ik het verzoek afvinken.
Mvg., Tonnie
Had je dit al kunnen bekijken? Als het werkt hoor ik het graag dan kan ik het verzoek afvinken.
Mvg., Tonnie
Laatst bewerkt 13 nov 2015 08:26 door Tonnie.
- Reynard
-
Onderwerp Auteur
Minder
Lees meer
20 nov 2015 14:53 #3137
door Reynard
Het werkt inderdaad (met de taal op Nederlands)!
Bedankt!
Bedankt!
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Tonnie