Het gratis offline huishoudboekje voor inzicht in uw saldo

check Spaarrekening - zonder import in banktrans

Lees meer
17 juni 2016 00:44 #3667 door Machiel de Wit
Beantwoord door Machiel de Wit in topic Spaarrekening - zonder import in banktrans
Hallo Tonnie,

Is er een reden waarom niet ook de omschrijving en de opmerking overgenomen worden?
Dat lijkt me juist nodig om je niet geïmporteerde rekening van de juiste gegevens te voorzien.
Dat gebeurd immers ook als je bank wel de spaarrekening ter DL aanbiedt.

Ik zou graag zien dat de inhoud van de omschrijving en de opmerking overgenomen worden om mijn spaarrekeningen van de ING zo toch in BT te bouwen.
Zonder bron overname zie ik geen nut om de database extra te vullen.
Je kunt in dat venster de inhoud toch meteen muteren of wissen als je wilt, maar je hebt dan wel de bron info paraat..
Als jouw voorkeur default leeg is, kun je dan een knop met een + bij de beide velden die de brontekst erin zet erbij maken?

Met vriendelijke groet,
MdW.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
18 juni 2016 08:46 #3668 door Tonnie
Beantwoord door Tonnie in topic Spaarrekening - zonder import in banktrans
Goedemorgen Machiel,

Bij het bouwen van de functie voor het maken van een overboeking was de primaire reden heb bijhouden van een kasboek. Overnemen van de omschrijving en opmerking leek me op dat moment niet noodzakelijk en/of wenselijk. Voor spaarrekeningen is dat inderdaad een ander geval. Ik zal de gegevens overnemen in het scherm. Als je ze niet wil gebruiken kan je ze inderdaad eenvoudig leegmaken.

Mvg., Tonnie

PS., Dit topic is verplaatst naar de wijzigingsverzoeken.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Machiel de Wit

Lees meer
22 juni 2016 13:31 #3671 door Tonnie
Beantwoord door Tonnie in topic Spaarrekening - zonder import in banktrans
Hallo,

Versie 2.42 staat online en hierin worden de omschrijving en opmerking overgenomen in het scherm voor het aanmaken van de overboeking..

Mvg., Tonnie
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Machiel de Wit

Gemaakt door Kunena