Het gratis offline huishoudboekje voor inzicht in uw saldo

check Exporteren naar Excel

Lees meer
28 mei 2016 21:57 - 28 mei 2016 21:58 #3633 door Ine
Exporteren naar Excel werd gestart door Ine
Dag Tonnie,
Voor een rapport maak ik een export, waarop ik in Excel een draaitabel wil toepassen.
Het valt me op, dat in de export aan de tekst van "Categorie" nog aanvullende gegevens staan, die naar mijn beleving er niet bij horen ....
"2016-03-16";"0133 1814 64";"Betaalautomaat 15:26 pasnr. 013";"";"EMTE Drunen DRUNEN";-29,38;"EUR";"Betaalautomaat";"Supermarkt|-29,38||0";"";"2016-03-16";"ba";"";"Betaalautomaat 15:26 pasnr. 013 EMTE Drunen DRUNEN";"";"";"false";

>>>> ";"Supermarkt|-29,38||0","

Dit komt voor bij alle transacties / categorieën.
Kan ik zelf hier iets aan herstellen of kan het zijn, dat er bij de export van dit veld iets niet goed gaat?
Ine
Laatst bewerkt 28 mei 2016 21:58 door Ine.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
30 mei 2016 17:34 #3636 door Tonnie
Beantwoord door Tonnie in topic Exporteren naar Excel
Hallo Ine,

Hier hebben meerdere gebruikers last van en het komt doordat er nu meerdere categorieën aan een transactie gekoppeld kunnen worden (splitsen of extra categorieën). Al deze gekoppelde categorieën moeten in de export worden opgenomen in het veld Categorie en dat ziet er inderdaad vreemd uit.

In de volgende versie (2.41) heb ik dit wel een beetje aangepast. Vanaf die versie wordt alleen de naam van de categorie nog opgenomen indien er slechts één categorie gekoppeld is. Indien er meerdere categorieën gekoppeld zijn blijft het probleem echter bestaan en daar kan ik eigenlijk niets aan doen. Hopelijk lost dit het probleem voor jou op.

Mvg., Tonnie

Lees meer
09 juni 2016 21:21 #3654 door Tonnie
Beantwoord door Tonnie in topic Exporteren naar Excel
Hallo Ine,

Versie 2.41 staat inmiddels online met daarin de gevraagde aanpassing voor de export. Hopelijk werkt het zo beter.

Mvg., Tonnie

Gemaakt door Kunena