Het gratis offline huishoudboekje voor inzicht in uw saldo
Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
  • Pagina:
  • 1

Onderwerp:

2.55: Sorteren van Rekeningen in niet IBAN formaat 01 okt 2017 11:13 #4325

• RonnyK
  • RonnyK's Profielfoto Onderwerp Auteur
Ik heb 'Alleen rekeningnummer' aanstaan in de instellingen. Als ik sorteer in het rekeningenoverzicht (met alleen rekeningnummer dus), wordt de sortering op IBAN nummer gedaan. Dit zorgt voor een erg onoverzichtelijke sortering. Zou het mogelijk zijn de sortering te laten doen op de weergaveinstelling, dus IBAN als IBAN en rekening als 'enkel rekening', dat zou namelijk veel overzichtelijker zijn.

Ronny

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

2.55: Sorteren van Rekeningen in niet IBAN formaat 02 okt 2017 12:20 #4327

Hallo Ronny,

Het sorteren gaat momenteel inderdaad op het volledige nummer. Sorteren op de waarde die wordt weergegeven zou inderdaad beter zijn en ik zal bekijken of ik BankTrans daarop kan aanpassen.

Aangezien het een wijziging betreft heb ik deze vraag verplaatst naar de wijzigingsverzoeken.

Mvg., Tonnie

2.55: Sorteren van Rekeningen in niet IBAN formaat 28 okt 2017 12:10 #4340

Hallo Ronny,

Ik heb dit bekeken en een aantal situaties getest maar ik kan geen situatie vinden waarin de sortering niet goed wordt uitgevoerd. Kan je wellicht een voorbeeld geven van een situatie waarin het niet goed gaat? Als je dat liever niet op het forum doet stuur dan a.u.b. een mailtje naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken..

Mvg., Tonnie

2.55: Sorteren van Rekeningen in niet IBAN formaat 17 dec 2017 15:39 #4374

Hallo Ronny,

We hebben dit een tijdje geleden besproken via e-mail en het ging hier om de volgorde van de rekeningen in de keuzevelden voor de rekeningnummers (in het filter en bij het aanmaken van een nieuwe transactie). Dit is inmiddels opgelost.

Mvg. Tonnie

• Pagina:
  • 1
Gemaakt door Kunena