Het gratis offline huishoudboekje voor inzicht in uw saldo
Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
  • Pagina:
  • 1

Onderwerp:

Banco Sabadell 19 mei 2018 14:24 #4544

• Rob
  • Rob's Profielfoto Onderwerp Auteur
Ik ben al een paar jaar een uitermate tevreden gebruiker van Banktrans.
Ik heb echter ook een bankrekening in Spanje bij Banco Sabadell die ik heel graag zou bijhouden in Banktrans.
Banco Sabadell kan het aanleveren als pdf, txt, en xls bestand.
Ik kan het xls bestand dus prima lezen in Excel.
Getracht dit te modificeren naar een csv bestand ala het formaat van de ING maar dat had zoveel voeten in de aarde dat ik het maar opgegeven heb.
Het is mij tot nu toe dus niet gelukt om de csv bestanden ook maar enigszins zinvol te importeren.
Concreet:
Is het mogelijk om in de toekomst een soort import te maken die je zelf kunt aanpassen?
Bv. zoals Excel dat heeft met csv bestanden
2e mogelijkheid; als ik een bestand aanlever is het dan mogelijk om dat formaat te implementeren in Banktrans.
3e mogelijkheid: een handvat om het zelf te doen/maken.
Ik realiseer me dat het voor veel gebruikers misschien geen zinnige aanpassing is maar niet geschoten is altijd mis ;)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Banco Sabadell 20 mei 2018 14:44 #4548

Hallo Rob,

Goed om te horen dat BankTrans goed bevalt. Betreffende de bank Sabadell. Als je me een voorbeeldje toestuurt (Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.) zal ik BankTrans aanpassen zodat het kan worden ingelezen. Daarnaast ben ik bezig met een aanpassing waardoor het importeren in de toekomst instelbaar wordt waardoor je inderdaad zelf aanpassingen zou kunnen doen. Dat kan echter nog even duren want is het is best veel werk.

Mvg., Tonnie
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Rob

Banco Sabadell 20 mei 2018 16:03 #4549

• Rob
  • Rob's Profielfoto Onderwerp Auteur
Bestanden verzonden :-)

Banco Sabadell 02 sept 2018 15:09 #4622

Hallo Rob,

In de nieuwe versie van BankTrans (2.65) wordt het formaat van Sabedell nu ook ondersteund (txt-formaat). Hopelijk werkt het zoals verwacht.

Mvg., Tonnie

• Pagina:
  • 1
Gemaakt door Kunena