[2.31 B8] Meer transacties aan extra-cat koppelen
- HdV
-
Onderwerp Auteur
Minder
Lees meer
16 juni 2015 07:29 #2767
door HdV
Met vriendelijke groet,
Henk
[2.31 B8] Meer transacties aan extra-cat koppelen werd gestart door HdV
Tonnie,
Tijdens het testen is het me overkomen dat ik in één keer meerdere transacties een extra-cat wilde geven. Dus - en ook nu niet alleen roeptoeteren maar ook een suggestie geven - je selecteert die transacties in het transactiekader en sleept ze naar een categorie waarna de vraag komt of je ze ook als extra-cat wilt koppelen. Die vraag dient uiteraard alleen te verschijnen als minimaal een van die transacties al aan (een) categorie(ën) is gekoppeld. Er is wellicht een elegantere methode mogelijk.
't Is uiteraard geen noodzaak maar een 'nice to have'. Het zou comfortabel zijn als het kon.
In het verschiet ligt dan, dat je ook extra-cats automatisch kan koppelen. Maar zal ik dat nog maar even als luchtspiegeling beschouwen?
Tijdens het testen is het me overkomen dat ik in één keer meerdere transacties een extra-cat wilde geven. Dus - en ook nu niet alleen roeptoeteren maar ook een suggestie geven - je selecteert die transacties in het transactiekader en sleept ze naar een categorie waarna de vraag komt of je ze ook als extra-cat wilt koppelen. Die vraag dient uiteraard alleen te verschijnen als minimaal een van die transacties al aan (een) categorie(ën) is gekoppeld. Er is wellicht een elegantere methode mogelijk.
't Is uiteraard geen noodzaak maar een 'nice to have'. Het zou comfortabel zijn als het kon.
In het verschiet ligt dan, dat je ook extra-cats automatisch kan koppelen. Maar zal ik dat nog maar even als luchtspiegeling beschouwen?

Met vriendelijke groet,
Henk
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
- Tonnie
-
Minder
Lees meer
16 juni 2015 19:23 #2770
door Tonnie
Beantwoord door Tonnie in topic [2.31 B8] Meer transacties aan extra-cat koppelen
Hallo Henk,
Deze had ik eigenlijk al een tijdje terug verwacht
. Ik ga dit echter niet meer in deze beta versie toevoegen, het wordt nu echt tijd dat er weer eens een release wordt gedaan. Ik zal dit topic dan ook verplaatsen naar de normale wijzigingsverzoeken.
Mvg., Tonnie
Deze had ik eigenlijk al een tijdje terug verwacht

Mvg., Tonnie
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.