categorie - grafieken
- Geldof Marc
-
Onderwerp Auteur
Minder
Lees meer
02 jan 2016 22:34 #3205
door Geldof Marc
categorie - grafieken werd gestart door Geldof Marc
Tonnie
Ik heb juist voor de eerste maal de eindbalans gemaakt voor het jaar 2015 in banktrans.
Als ik de verschillende categorieën opvraag en daarbij ook de grafiek, dan had ik graag in de grafiek bij afschrijvingen en bijschrijvingen naast de bedragen ook hoeveel procent dat vertegenwoordigd van het geheel van de categorieën. Dus bij instellingen, toon waarden.
Is dit mogelijk om dit in een van de volgende versies te implementeren.
Ik denk dat dit nog een beter overzicht zou geven van wat naar waar gaat en idem voor de bijschrijvingen
Ik heb juist voor de eerste maal de eindbalans gemaakt voor het jaar 2015 in banktrans.
Als ik de verschillende categorieën opvraag en daarbij ook de grafiek, dan had ik graag in de grafiek bij afschrijvingen en bijschrijvingen naast de bedragen ook hoeveel procent dat vertegenwoordigd van het geheel van de categorieën. Dus bij instellingen, toon waarden.
Is dit mogelijk om dit in een van de volgende versies te implementeren.
Ik denk dat dit nog een beter overzicht zou geven van wat naar waar gaat en idem voor de bijschrijvingen
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
- Tonnie
-
Minder
Lees meer
03 jan 2016 09:28 #3206
door Tonnie
Beantwoord door Tonnie in topic categorie - grafieken
Hallo Marc,
Dit is inderdaad een goede toevoeging en ik zal dit in een van de volgende versies proberen mee te nemen.
Mvg., Tonnie
Dit is inderdaad een goede toevoeging en ik zal dit in een van de volgende versies proberen mee te nemen.
Mvg., Tonnie
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Geldof Marc
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.