auto update werkt niet
- Mark Vos
-
Onderwerp Auteur
Minder
Meer
26 sep 2013 15:25 #1250
door Mark Vos
m.v.g.
|\ /|
| \/ |@rk
\../
\/os
auto update werkt niet werd gestart door Mark Vos
Ik had al enige tijd BT versie 2.0 in gebruik, met automatisch backup aangevinkt.
Ik heb via nieuwsgroepen vernomen dat er nieuwe versies BT waren en hoewel ik geen problemen heb ondervonden met versie 2.0 ga ik dadelijk toch maar 2.02 installeren.
Behalve het feit dat ik een virusmelding kreeg (zie betreffende onderwerp), wil ik opmerken dat het automatisch updaten kennelijk niet werkte.
m.v.g.
Ik heb via nieuwsgroepen vernomen dat er nieuwe versies BT waren en hoewel ik geen problemen heb ondervonden met versie 2.0 ga ik dadelijk toch maar 2.02 installeren.
Behalve het feit dat ik een virusmelding kreeg (zie betreffende onderwerp), wil ik opmerken dat het automatisch updaten kennelijk niet werkte.
m.v.g.
m.v.g.
|\ /|
| \/ |@rk
\../
\/os
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- HdV
-
Minder
Meer
26 sep 2013 23:38 - 27 sep 2013 06:43 #1251
door HdV
Met vriendelijke groet,
Henk
Beantwoord door HdV in topic Auto-update werkt niet
Mark,
Over Instellingen/Algemeen uit de Help:
Deze update was blijkbaar niet belangrijk genoeg
Overigens staat er sinds 2.00 "Controleer op belangrijke updates" bij Instellingen.
Over Instellingen/Algemeen uit de Help:
Controleren op updates
Indien deze optie is geactiveerd wordt bij het opstarten van BankTrans gecontroleerd of er inmiddels een nieuwe versie beschikbaar is. Indien deze er is dan wordt alleen een melding gegeven. De nieuwe versie wordt dus niet automatisch opgehaald en geïnstalleerd.
Deze melding wordt overigens niet bij elke nieuwe versie gegeven. Alleen bij grote verbeteringen of fouten zal een melding gegeven worden bij het opstarten van BankTrans.
Deze update was blijkbaar niet belangrijk genoeg

Overigens staat er sinds 2.00 "Controleer op belangrijke updates" bij Instellingen.
Met vriendelijke groet,
Henk
Laatst bewerkt 27 sep 2013 06:43 doorHdV.
- Tonnie
-
Minder
Meer
28 sep 2013 15:52 #1256
door Tonnie
Beantwoord door Tonnie in topic auto update werkt niet
Goedemiddag,
Ik heb nog even gewacht met het activeren van de melding totdat ik zeker was dat de huidige download geen problemen meer bevatte. Dat is inmiddels zo en ik heb de melding dan ook geactiveerd.
Mvg., Tonnie
Ik heb nog even gewacht met het activeren van de melding totdat ik zeker was dat de huidige download geen problemen meer bevatte. Dat is inmiddels zo en ik heb de melding dan ook geactiveerd.
Mvg., Tonnie