Categorieën bewerken
- Leo den Brok
-
Onderwerp Auteur
Minder
Meer
11 okt 2013 16:31 - 13 okt 2013 16:06 #1343
door Leo den Brok
Categorieën bewerken werd gestart door Leo den Brok
Sinds ik banktrans 2.03 heb geïnstalleerd kan ik geen pop-up venster meer openen met de rechtermuisknop in het venster categorieën (zie bijlage), het verschijnt wel als je goed kijkt maar het is ook meteen weer weg. In het venster waar de transacties staan gebeurt hetzelfde. Ligt dit soms aan de versie van Qt dit is nu versie 5.1.0 en dit was vroeger 4.7.0 of ligt het aan de Windows versie 32bits of 64bits. Wie weet het antwoord. Ik denk zelf dat het aan de bits versie van het besturingssysteem ligt want op mijn laptop met een 64bits versie van Windows 7 werkt het wel.
Laatst bewerkt 13 okt 2013 16:06 doorLeo den Brok. Reden: Tekst en bijlage toegevoegd betreffende het probleem
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Machiel de Wit
-
Minder
Meer
12 okt 2013 00:10 - 12 okt 2013 00:39 #1346
door Machiel de Wit
Met vriendelijke groet,
MdW.
Beantwoord door Machiel de Wit in topic Categorieën bewerken
Ik gebruik ook Win7 x64 en het werkt prima.
Je kunt ook op een transactie dubbelklikken, dan opent hij ook.
Werkt dat wel? Waarop probeer je met je rechter muis te klikken en welke optie kies je dan?
Wat je ook kunt probeen is even flink met het verplaatsen van vensters spelen, zo heb ik ook wel eens iets opgelost. In het menu Vensters zit een optie om weer te herstellen als je er niet meer uitkomt.
Je kunt ook op een transactie dubbelklikken, dan opent hij ook.
Werkt dat wel? Waarop probeer je met je rechter muis te klikken en welke optie kies je dan?
Wat je ook kunt probeen is even flink met het verplaatsen van vensters spelen, zo heb ik ook wel eens iets opgelost. In het menu Vensters zit een optie om weer te herstellen als je er niet meer uitkomt.
Met vriendelijke groet,
MdW.
Laatst bewerkt 12 okt 2013 00:39 doorMachiel de Wit.
- Leo den Brok
-
Onderwerp Auteur
Minder
Meer
14 okt 2013 14:18 #1362
door Leo den Brok
Beantwoord door Leo den Brok in topic Categorieën bewerken
Met de vensters verplaatsen of verwijderen helpt het ook niet, het verschijnt en is zo weer weg. Toch bedankt!
- Machiel de Wit
-
Minder
Meer
14 okt 2013 16:11 #1364
door Machiel de Wit
Ah, je heb afbeeldingen in de originele post toegevoegd. Het is nu duidelijker wat je bedoeld.
Met vriendelijke groet,
MdW.
Beantwoord door Machiel de Wit in topic Categorieën bewerken
Leo den Brok wrote: Met de vensters verplaatsen of verwijderen helpt het ook niet, het verschijnt en is zo weer weg. Toch bedankt!
Ah, je heb afbeeldingen in de originele post toegevoegd. Het is nu duidelijker wat je bedoeld.
Met vriendelijke groet,
MdW.
- Tonnie
-
Minder
Meer
14 okt 2013 16:16 #1366
door Tonnie
Beantwoord door Tonnie in topic Categorieën bewerken
Hallo Leo,
Dit probleem is mij inmiddels bekend (ook door een andere gebruiker gemeld) maar ik kan het zelf niet reproduceren. Ik kan er ook op internet niets over vinden. Het wordt waarschijnlijk veroorzaakt door de nieuwe versie van Qt maar ik kan de oorzaak (nog) niet vinden.
Heb je wellicht meerdere schermen aangesloten op je pc?
Mvg., Tonnie
Dit probleem is mij inmiddels bekend (ook door een andere gebruiker gemeld) maar ik kan het zelf niet reproduceren. Ik kan er ook op internet niets over vinden. Het wordt waarschijnlijk veroorzaakt door de nieuwe versie van Qt maar ik kan de oorzaak (nog) niet vinden.
Heb je wellicht meerdere schermen aangesloten op je pc?
Mvg., Tonnie
- Leo den Brok
-
Onderwerp Auteur
Minder
Meer
15 okt 2013 23:29 - 17 okt 2013 23:45 #1385
door Leo den Brok
Beantwoord door Leo den Brok in topic Categorieën bewerken
Beste Tonnie,
Is het misschien mogelijk om versie 2.03 te herprogrammeren maar dan met Qt 4.7.0 in plaats van Qt 5.1.0 dan kan ik die uitproberen en kijken of het probleem dan ook optreed.
P.s.: Ik heb maar een scherm open en aangesloten op de pc.
Met vriendelijke groet,
Leo
Is het misschien mogelijk om versie 2.03 te herprogrammeren maar dan met Qt 4.7.0 in plaats van Qt 5.1.0 dan kan ik die uitproberen en kijken of het probleem dan ook optreed.
P.s.: Ik heb maar een scherm open en aangesloten op de pc.
Met vriendelijke groet,
Leo
Laatst bewerkt 17 okt 2013 23:45 doorLeo den Brok. Reden: Tekst toegevoegd.
- Tonnie
-
Minder
Meer
20 okt 2013 10:07 #1401
door Tonnie
Beantwoord door Tonnie in topic Categorieën bewerken
Hallo Leo,
Terug naar versie 4.7.0 is helaas niet zo eenvoudig. Bij de overgang heb ik redelijk wat aanpassingen moeten doen om alles weer werkend te krijgen. Bovendien wil ik de nieuwe versies wel blijven volgen omdat deze vaak extra mogelijkheden bieden. Ik blijf uiteraard op Oek naar een oplossing voor de onstane problemen.
Mvg., Tonnie
Terug naar versie 4.7.0 is helaas niet zo eenvoudig. Bij de overgang heb ik redelijk wat aanpassingen moeten doen om alles weer werkend te krijgen. Bovendien wil ik de nieuwe versies wel blijven volgen omdat deze vaak extra mogelijkheden bieden. Ik blijf uiteraard op Oek naar een oplossing voor de onstane problemen.
Mvg., Tonnie