Onjuiste rekeningnummer niet te verwijderen.
- meksie
Minder
Meer
21 dec 2011 22:04 #291
door meksie
Beantwoord door meksie in topic Onjuiste rekeningnummer niet te verwijderen.
Ik bedoel, kan ik vanuit mijn bank, door mijn rekeningnummer toe te voegen aan het programma ofzo, ervoor zorgen dat transacties van mijn rekening automatisch in het programma verschijnen, zonder dat ik deze handmatig hoef in te typen per stuk.
Sorry voor de onduidelijke vraag, hoop dat het zo duidelijker is
Sorry voor de onduidelijke vraag, hoop dat het zo duidelijker is
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Tonnie
-
Minder
Meer
26 dec 2011 12:22 #293
door Tonnie
Beantwoord door Tonnie in topic Onjuiste rekeningnummer niet te verwijderen.
Helaas is het niet zo eenvoudig. Dat zou ik graag willen maar dat zou betekenen dat BankTrans toegang zou krijgen tot de gegevens bij de banken zelf. Dat zullen de banken vanuit beveiligingsoogpunt nooit toestaan.
Programma's zoals BankTrans werken allemaal op dezelfde wijze:
Hoe het downloaden van de rekeningoverzichten precies werkt is per bank verschillend. Meer informatie hierover is in de handleiding van internetbankieren van de betreffende banken terug te vinden. Hopelijk is het nu wat duidelijker.
Programma's zoals BankTrans werken allemaal op dezelfde wijze:
- Inloggen bij de betreffende bank (via internetbankieren).
- Downloaden van de rekeningoverzichten.
- Inlezen van het bestand in BankTrans.
Hoe het downloaden van de rekeningoverzichten precies werkt is per bank verschillend. Meer informatie hierover is in de handleiding van internetbankieren van de betreffende banken terug te vinden. Hopelijk is het nu wat duidelijker.
- Patricia
Minder
Meer
21 aug 2012 16:53 #557
door Patricia
Beantwoord door Patricia in topic Re: Onjuiste rekeningnummer niet te verwijderen.
Ik heb zoals topicstarter een foutje gemaakt bij invoeren rekeneningnr. :oops: Voor zover ik kan zien is het (nog) niet mogelijk om een rekeningnummer te verwijderen, klopt dat?
- Tonnie
-
Minder
Meer
21 aug 2012 19:04 #558
door Tonnie
Beantwoord door Tonnie in topic Re: Onjuiste rekeningnummer niet te verwijderen.
Hallo Patricia,
Als je alle transacties voor het betreffende rekeningnummer verwijderd (via rechtermuiskknop op de transacties, verwijderen), dan wordt het rekeningnummer automatisch verwijderd als je BankTrans afsluit en weer opstart.
Mvg., Tonnie
Als je alle transacties voor het betreffende rekeningnummer verwijderd (via rechtermuiskknop op de transacties, verwijderen), dan wordt het rekeningnummer automatisch verwijderd als je BankTrans afsluit en weer opstart.
Mvg., Tonnie