Afdrukken preview

Meer
12 jan 2020 09:39 #5080 door Tonnie
Beantwoord door Tonnie in topic Afdrukken preview
Hallo Hans,

Dit is erg vervelend. Ik weet dan BankTrans in het verleden wel eens vastliep bij het aanmaken van een overzicht indien de kolombreedtes handmatig worden ingesteld op een kleine waarde (<50). Die instelling is echter nu niet meer mogelijk en ik had er ook geen klachten meer over gehoord.

Het is voor mij nu erg lastig te beoordelen wat er precies fout gaat. Het ligt aan de combinatie van instellingen (welke kolommen, breedte), de inhoud van de administratie en de geïnstalleerde printerdrivers. Ik wil het uiteraard wel graag oplossen want vastlopen van BankTrans wil ik ten alle tijde voorkomen. Zou je me de instellingen die je gebruikt voor de kolommen eens kunnen toesturen (eventueel direct naar info@banktrans.nl)?

Mvg., Tonnie

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Meer
15 jan 2020 12:25 #5090 door ruud
Beantwoord door ruud in topic Afdrukken preview
Hallo Tonnie,
Vorig jaar had ik wel problemen (zie Ruud op vorige pagina's). Maar dat heb je toen opgelost.
Heb nu 1 PC met versie 2.69 en een met 2.78. Beide Win 10 en de instelbare afdrukvelden op 50 tekens staan. Heb beide geprobeerd en heb geen probleem met van de landscape view te printen. Dus voor mij kan ik dit niet reproduceren (gelukkig voor mij dan wel weer). Kan jullie dan ook niet helpen.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Powered by Kunena