valuta veld
- Mark Vos
-
Onderwerp Auteur
Minder
Meer
02 mei 2018 17:47 #4521
door Mark Vos
m.v.g.
|\ /|
| \/ |@rk
\../
\/os
valuta veld werd gestart door Mark Vos
hoi Tonnie,
Mij is zoeven opgevallen dat het valuta veld sinds enige tijd niet meer standaard wordt ingevuld met EUR.
Het betreft handmatig toegevoegde mutaties en programmaversie 262.
vriendelijke groeten,
Mark Vos
Mij is zoeven opgevallen dat het valuta veld sinds enige tijd niet meer standaard wordt ingevuld met EUR.
Het betreft handmatig toegevoegde mutaties en programmaversie 262.
vriendelijke groeten,
Mark Vos
m.v.g.
|\ /|
| \/ |@rk
\../
\/os
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Geldof Marc
-
Minder
Meer
02 mei 2018 19:28 - 02 mei 2018 19:31 #4522
door Geldof Marc
Beantwoord door Geldof Marc in topic valuta veld
Hallo
In topic #4409 bij wijzigingsverzoeken heb ik reeds deze vraag ook gesteld op 19 jan 2018 10:36 namelijk:
"Zou het mogelijk zijn om bij een zelf aangemaakte kasrekening bij nieuwe transacties de munteenheid reeds in te vullen vb EUR ofwel een keuzelijstje die je zelf kan bijvullen?"
Ik heb daar tot nu toe nog geen antwoord op zien verschijnen !
Bij deze zal er misschien wel gereageerd worden.
In topic #4409 bij wijzigingsverzoeken heb ik reeds deze vraag ook gesteld op 19 jan 2018 10:36 namelijk:
"Zou het mogelijk zijn om bij een zelf aangemaakte kasrekening bij nieuwe transacties de munteenheid reeds in te vullen vb EUR ofwel een keuzelijstje die je zelf kan bijvullen?"
Ik heb daar tot nu toe nog geen antwoord op zien verschijnen !

Bij deze zal er misschien wel gereageerd worden.
Laatst bewerkt 02 mei 2018 19:31 door Geldof Marc.
- Mark Vos
-
Onderwerp Auteur
Minder
Meer
02 mei 2018 20:07 #4523
door Mark Vos
m.v.g.
|\ /|
| \/ |@rk
\../
\/os
Beantwoord door Mark Vos in topic valuta veld
Het mooie is dat dit vroeger vanzelf goed ging.
Ik heb er eigenlijk nooit op gelet, maar zag vandaag dat vanaf een bepaalde datum het veld leeg was.
Ik weet niet meer vanaf wanneer omdat ik ze nu allemaal handmatig heb ingevuld.
Helaas heeft de leaseplan bank nog steeds geen importeerbaar data-formaat...
Mark Vos
Ik heb er eigenlijk nooit op gelet, maar zag vandaag dat vanaf een bepaalde datum het veld leeg was.
Ik weet niet meer vanaf wanneer omdat ik ze nu allemaal handmatig heb ingevuld.
Helaas heeft de leaseplan bank nog steeds geen importeerbaar data-formaat...
Mark Vos
m.v.g.
|\ /|
| \/ |@rk
\../
\/os
- Tonnie
-
Minder
Meer
07 mei 2018 20:20 #4525
door Tonnie
Beantwoord door Tonnie in topic valuta veld
Hallo,
Indien een transactie wordt toegevoegd wordt de valuta overgenomen van de actieve transactie. Indien er geen transactie geselecteerd is blijft de valuta leeg. Dit verklaart wellicht waarom het vroeger wel goed ging.
Betreffende het verzoek. Ik kan wel een standaardinstelling toevoegen voor de valuta maar welke zou ik dan moeten gebruiken indien er een transactie geselecteerd is op het moment dat toevoegen wordt gekozen. Alleen de standaard gebruiken indien geen transactie is geselecteerd?
Mvg., Tonnie
Indien een transactie wordt toegevoegd wordt de valuta overgenomen van de actieve transactie. Indien er geen transactie geselecteerd is blijft de valuta leeg. Dit verklaart wellicht waarom het vroeger wel goed ging.
Betreffende het verzoek. Ik kan wel een standaardinstelling toevoegen voor de valuta maar welke zou ik dan moeten gebruiken indien er een transactie geselecteerd is op het moment dat toevoegen wordt gekozen. Alleen de standaard gebruiken indien geen transactie is geselecteerd?
Mvg., Tonnie
- Geldof Marc
-
Minder
Meer
07 mei 2018 21:33 #4529
door Geldof Marc
Tonnie
Ik begrijp uw antwoord niet goed !
u schrijft: " Indien een transactie wordt toegevoegd wordt de valuta overgenomen van de actieve transactie. Indien er geen transactie geselecteerd is blijft de valuta leeg."
Als ik in de kasrekening een transactie toevoeg wordt er in geen enkel geval de valuta ingevuld, maw het veld blijft leeg als ik zelf niet de EUR invul. zie wijzigingsverzoek: topic Munteenheid bij nieuwe transacties plaatsen 19 jan 2018 10:36 #4409
Op het tweede deel van uw antwoord is mij dit niet duidelijk wat er bedoeld wordt? Het is toch hoofdzakelijk omzeggens altijd EUR ?
u schrijft:
"Betreffende het verzoek. Ik kan wel een standaardinstelling toevoegen voor de valuta maar welke zou ik dan moeten gebruiken indien er een transactie geselecteerd is op het moment dat toevoegen wordt gekozen. Alleen de standaard gebruiken indien geen transactie is geselecteerd?"
Ik begrijp uw antwoord niet goed !
u schrijft: " Indien een transactie wordt toegevoegd wordt de valuta overgenomen van de actieve transactie. Indien er geen transactie geselecteerd is blijft de valuta leeg."
Als ik in de kasrekening een transactie toevoeg wordt er in geen enkel geval de valuta ingevuld, maw het veld blijft leeg als ik zelf niet de EUR invul. zie wijzigingsverzoek: topic Munteenheid bij nieuwe transacties plaatsen 19 jan 2018 10:36 #4409
Op het tweede deel van uw antwoord is mij dit niet duidelijk wat er bedoeld wordt? Het is toch hoofdzakelijk omzeggens altijd EUR ?
u schrijft:
"Betreffende het verzoek. Ik kan wel een standaardinstelling toevoegen voor de valuta maar welke zou ik dan moeten gebruiken indien er een transactie geselecteerd is op het moment dat toevoegen wordt gekozen. Alleen de standaard gebruiken indien geen transactie is geselecteerd?"
- Tonnie
-
Minder
Meer
08 mei 2018 20:50 #4533
door Tonnie
Beantwoord door Tonnie in topic valuta veld
Hallo Marc,
Wat ik bedoel is het volgende:
Als ik het goed begrijp zijn er inmiddels al meerdere transacties aanwezig waarvoor de valuta leeg is. Indien 1 van deze transacties actief is op het moment dat je een transactie toevoegt, blijft de valuta van de nieuwe transactie natuurlijk ook leeg.
Is het zo duidelijk?
Mvg., Tonnie
Wat ik bedoel is het volgende:
- Ga op een bestaande transactie staan waarvoor de valuta is ingevuld.
- Klik op toevoegen, in dit geval wordt de valuta van de transactie die bij 1 is gekozen overgenomen.
Als ik het goed begrijp zijn er inmiddels al meerdere transacties aanwezig waarvoor de valuta leeg is. Indien 1 van deze transacties actief is op het moment dat je een transactie toevoegt, blijft de valuta van de nieuwe transactie natuurlijk ook leeg.
Is het zo duidelijk?
Mvg., Tonnie
- Geldof Marc
-
Minder
Meer
08 mei 2018 20:53 #4534
door Geldof Marc
Dank u wel Tonnie mijn "euro" is gevallen ! 
Dank voor de snelle reactie ter verduidelijking.

Dank voor de snelle reactie ter verduidelijking.