Toekennen categorie niet mogelijk
- Trudi Kloet
- Onderwerp Auteur
Minder
Meer
09 mei 2018 18:31 #4537
door Trudi Kloet
Toekennen categorie niet mogelijk werd gestart door Trudi Kloet
Ik heb nu versie 2.62 en kan de categorie in het transactievenster niet meer aanpassen zoals ik wil (1 keer klikken en dan uit scrol kiezen). Aanpassen via het detailvenster gaat wel, maar is zeer omslachtig en niet echt gebruiksvriendelijk.....
Is dit (door mij) ergens aan te passen c.q. te corrigeren??
Zoeken in het forum heeft geen antwoorden opgeleverd...
Alvast bedankt.
Met vriendelijke groet,
Trudi
Is dit (door mij) ergens aan te passen c.q. te corrigeren??
Zoeken in het forum heeft geen antwoorden opgeleverd...
Alvast bedankt.
Met vriendelijke groet,
Trudi
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Tonnie
-
Minder
Meer
10 mei 2018 08:55 #4538
door Tonnie
Beantwoord door Tonnie in topic Toekennen categorie niet mogelijk
Hallo Trudi,
Het is sinds kort mogelijk om het gedrag van het dubbelklikken op een transactie aan te passen. Standaard gebeurd er nu niets meer bij een dubbelklik. Je kan dit echter aanpassen in de instellingen (Menu / Bewerken / Instellingen). Op het eerste tabblad staat Dubbelklik op transactie. Als je deze instelt op Aanpassen categorie zal BankTrans weer werken zoals voorheen.
Als het goed is heb je hier overigens een melding van gehad op het moment dat je voor de eerste keer dubbel hebt geklikt op een transactie. Mocht dat niet zo zijn dan hoor ik het graag.
Mvg., Tonnie
Het is sinds kort mogelijk om het gedrag van het dubbelklikken op een transactie aan te passen. Standaard gebeurd er nu niets meer bij een dubbelklik. Je kan dit echter aanpassen in de instellingen (Menu / Bewerken / Instellingen). Op het eerste tabblad staat Dubbelklik op transactie. Als je deze instelt op Aanpassen categorie zal BankTrans weer werken zoals voorheen.
Als het goed is heb je hier overigens een melding van gehad op het moment dat je voor de eerste keer dubbel hebt geklikt op een transactie. Mocht dat niet zo zijn dan hoor ik het graag.
Mvg., Tonnie
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.