Automatische update?

  • Hannie Mommers
  • Onderwerp Auteur
  • Offline
Meer
08 mrt 2019 15:39 #4841 door Hannie Mommers
Automatische update? werd gestart door Hannie Mommers
Als het toch ergens op het forum staat, dan excuses voor het niet goed zoeken. :)
Worden updates van het programma automatisch uitgevoerd?
Zo ja, dan neem ik aan dat ik dat eerst ergens moet instellen, maar waar? (Ik werk op een Mac)
Zo nee, dan idem: ik zal dat ergens moeten aangeven, maar waar?
Dank je wel.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Meer
09 mrt 2019 09:34 #4842 door Tonnie
Beantwoord door Tonnie in topic Automatische update?
Hallo Hannie,

De updates van BankTrans worden niet automatisch uitgevoerd. Indien er een belangrijke update is kan BankTrans daar wel voor waarschuwen. Bij het opstarten van BankTrans krijg je dan een melding dat er een nieuwe versie beschikbaar is. Je moet deze dan wel zelf downloaden en installeren.
Om deze melding te krijgen moet overigens wel het vinkje Controleer op belangrijke updates aanstaan (Menu / Bewerken / Instellingen / tab Algemeen).

Mvg., Tonnie

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • Hannie Mommers
  • Onderwerp Auteur
  • Offline
Meer
09 mrt 2019 10:53 #4843 door Hannie Mommers
Beantwoord door Hannie Mommers in topic Automatische update?
En blijft de data dan leesbaar? Want ik schrok wel met overzetten dat het probleem een versie-verschil was.
Een prettig weekend!
En je hoeft niet in het weekend te antwoorden, hoor. :) Ik vind het erg prettig dat je steeds zo snel bent, maar het is geen halszaak. <3

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Meer
12 mrt 2019 19:50 #4844 door Tonnie
Beantwoord door Tonnie in topic Automatische update?
Hallo Hannie,

Een nieuwe versie kan je zo over de bestaande heen installeren. De gegevens bijven hierbij altijd behouden. Wat er bij jou precies gebeurd is kan ik niet inschatten. Het lijkt erop dat er een oudere versie over een nieuwere is geïnstalleerd en dat kan inderdaad niet. Zolang het versienummer van de te installeren versie hoger is dan diegene die je nu gebruikt zou het altijd moeten lukken.

Mvg., Tonnie
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Hannie Mommers

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • Hannie Mommers
  • Onderwerp Auteur
  • Offline
Meer
13 mrt 2019 09:42 #4845 door Hannie Mommers
Beantwoord door Hannie Mommers in topic Automatische update?
Het lijkt er inderdaad op, dat ik terug in de versies zat, al blijft het onlogisch in de keten van dingen die ik heb gedaan. Maar het functioneert nu, dus ach...
B)
Dank je wel voor je antwoord en een fijne dag.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Powered by Kunena