2.72: Rekeningen sorteren op omschrijving

Meer
27 aug 2019 12:41 #4925 door RonnyK
Is het mogelijk om sortering op de omschrijving van de rekeningen in te stellen. Standaard sortering is op rekening-nummer, waardoor veelgebruikte rekeningen niet perse bovenaan staan, en daarnaast de omschrijving geheel rechts staat. Ik zou graag op naam willen sorteren, zodat je de volgorde zelf kunt bepalen, en meerzeggend is dan een lang IBANnummer, gevolgd door een omschrijving.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Meer
29 aug 2019 20:31 #4926 door Tonnie
Beantwoord door Tonnie in topic 2.72: Rekeningen sorteren op omschrijving
Hallo Ronny,

Het is me niet helemaal duidelijk waar je deze sortering zou willen hebben. In het transactievenster?

Mvg., Tonnie

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Meer
30 aug 2019 15:39 #4927 door RonnyK
Beantwoord door RonnyK in topic 2.72: Rekeningen sorteren op omschrijving
Hi Tonnie,

ik zat met name te kijken naar het overzicht onder Bewerken->Rekeningen, daar controleer ik namelijk altijd of de banksaldos overeen komen met de eindsaldos in BT. In Elementenbeheer zou dan dezelfde volgorde getoond kunnen worden. Bij de Bank zijn de rekeningen gesorteerd via Lopende eerst en Spaar daarna (met binnen die 2 sortering naar keuze). In BT staat alles op volgorde van rekeningnummer, waardoor ik bovenaan (in mijn geval) 2 niet veel gebruikte rekeningen heb staan, die toevallig de laagste nummerreeks hebben.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Meer
11 okt 2019 11:01 #4954 door Tonnie
Beantwoord door Tonnie in topic 2.72: Rekeningen sorteren op omschrijving
Hallo Ronny,

Ik heb net een nieuwe versie online gezet (2.75) waarin je de kolommen in het rekeningenvenster (Menu / Bewerken / Rekeningen) kan sorteren. Voldoet dit aan je verwachtingen?

Mvg., Tonnie

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Meer
14 okt 2019 08:45 #4964 door RonnyK
Beantwoord door RonnyK in topic 2.72: Rekeningen sorteren op omschrijving
Hi Tonnie,

helemaal goed, dankjewel.

Ronny
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Tonnie

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Powered by Kunena