Kolom breedte
- felkers
-
Onderwerp Auteur
Minder
Meer
27 dec 2019 12:18 - 27 dec 2019 12:34 #5040
door felkers
Kolom breedte werd gestart door felkers
Hallo, al jaren gebruiker van Banktrans, en nu maar eens geregistreerd.
Ik werk op een Macbook pro en mijn vraag is de volgende:
Ik krijg het maar niet voor elkaar om de kolommen die ik op een bepaalde breedte instel, om die instelling vast te houden.
Het gaat om het totale en alle velden " budgetteren "
Heb al op het forum gezocht, maar nog steeds lukt het niet met de tips die er staan.
Ik werk op een Macbook pro en mijn vraag is de volgende:
Ik krijg het maar niet voor elkaar om de kolommen die ik op een bepaalde breedte instel, om die instelling vast te houden.
Het gaat om het totale en alle velden " budgetteren "
Heb al op het forum gezocht, maar nog steeds lukt het niet met de tips die er staan.
Laatst bewerkt 27 dec 2019 12:34 doorfelkers.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Tonnie
-
Minder
Meer
29 dec 2019 10:29 #5044
door Tonnie
Beantwoord door Tonnie in topic Kolom breedte
Hallo, ik heb dit even getest met de kolommen in het transactievenster en alle kolommen in het budgetvenster en het lijkt goed te werken. Kan je aangeven over welke kolommen het precies gaat? Wellicht kijk ik naar de verkeerde kolommen. Als het kan mag je ook een schermfoto doorsturen (eventueel via info@banktrans.nl) dan kan ik het beter beoordelen.
Mvg., Tonnie
Mvg., Tonnie
- felkers
-
Onderwerp Auteur
Minder
Meer
29 dec 2019 14:17 #5046
door felkers
Beantwoord door felkers in topic Kolom breedte
hallo Tonnie,
De schermafdrukken stuur ik je even per mail.
Als ik budget 2019 open en de kolommen breder maak blijven deze idd staan. Vervolgens open ik budget 2020 waar de kolommen nog aangepast moeten worden, en daarna open ik budget 2019 weer.
Dan staan de kolommen weer in de oorspronkelijke breedte.
foto 1 is niet aangepaste kolommen in budget 2019; foto 2 is aangepaste kolommen in budget 2019; foto 3 is geopend budget 2020 met geen aanpassingen; foto 4 daar ga ik weer terug naar budget 2019 en staan de kolommen weer in oorspronkelijke onaangepaste breedtes.
Ik hoop dat het een beetje duidelijk is.
Vriendelijke groet, Peter
De schermafdrukken stuur ik je even per mail.
Als ik budget 2019 open en de kolommen breder maak blijven deze idd staan. Vervolgens open ik budget 2020 waar de kolommen nog aangepast moeten worden, en daarna open ik budget 2019 weer.
Dan staan de kolommen weer in de oorspronkelijke breedte.
foto 1 is niet aangepaste kolommen in budget 2019; foto 2 is aangepaste kolommen in budget 2019; foto 3 is geopend budget 2020 met geen aanpassingen; foto 4 daar ga ik weer terug naar budget 2019 en staan de kolommen weer in oorspronkelijke onaangepaste breedtes.
Ik hoop dat het een beetje duidelijk is.
Vriendelijke groet, Peter
- Tonnie
-
Minder
Meer
30 dec 2019 16:57 #5047
door Tonnie
Hallo Peter,
Bedankt voor de extra informatie en de schermfoto's. Het is me nu duidelijk wat er fout gaat en heb het zelf ook kunnen reproduceren. De instellingen worden momenteel gewist indien je van budget wisselt. Ik zal dit in de volgende versie van BankTrans aanpassen. Zodra deze beschikbaar is laat ik het weten.
Mvg., Tonnie
Bedankt voor de extra informatie en de schermfoto's. Het is me nu duidelijk wat er fout gaat en heb het zelf ook kunnen reproduceren. De instellingen worden momenteel gewist indien je van budget wisselt. Ik zal dit in de volgende versie van BankTrans aanpassen. Zodra deze beschikbaar is laat ik het weten.
Mvg., Tonnie
- felkers
-
Onderwerp Auteur
Minder
Meer
30 dec 2019 22:43 #5049
door felkers
bedankt voor je reactie en ik wacht het af
- Tonnie
-
Minder
Meer
15 feb 2020 10:15 #5118
door Tonnie
Hallo Peter,
Het probleem is opgelost in versie 2.79, vanaf nu online. Hopelijk voldoet dit aan de verwachtingen.
Mvg., Tonnie
Het probleem is opgelost in versie 2.79, vanaf nu online. Hopelijk voldoet dit aan de verwachtingen.
Mvg., Tonnie
- felkers
-
Onderwerp Auteur
Minder
Meer
15 feb 2020 11:59 #5119
door felkers
Ik heb de nieuwe versie gedownload en het werkt. thanks.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Tonnie