beginsaldo instellen bij begin van het nieuwe jaar
- Rien Beije
- Onderwerp Auteur
Minder
Meer
06 jan 2020 11:59 #5064
door Rien Beije
beginsaldo instellen bij begin van het nieuwe jaar werd gestart door Rien Beije
Hoe kan ik mijn beginsaldo aanpassen ik ben begonnen met een nieuw jaar (2020) en mijn beginsaldo klopt niet met de werkelijkheid .
Hoe kan ik dit handmatig aanpassen in het programma?
Hoe kan ik dit handmatig aanpassen in het programma?
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Machiel de Wit
-
Minder
Meer
08 jan 2020 01:32 #5070
door Machiel de Wit
Met vriendelijke groet,
MdW.
Beantwoord door Machiel de Wit in topic beginsaldo instellen bij begin van het nieuwe jaar
Waarom begin je met een nieuw jaar?
Je kunt simpel een filter aanmaken dat een specifiek jaar geeft als je elk jaar apart wilt zien.
Ik heb alle jaren erin zitten vanaf 1995, werkt prima.
Alleen rekeningen die ik niet meer heb zitten bij mij in andere database.
Je kunt simpel een filter aanmaken dat een specifiek jaar geeft als je elk jaar apart wilt zien.
Ik heb alle jaren erin zitten vanaf 1995, werkt prima.
Alleen rekeningen die ik niet meer heb zitten bij mij in andere database.
Met vriendelijke groet,
MdW.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Tonnie
- Tonnie
-
Minder
Meer
10 jan 2020 07:55 #5072
door Tonnie
Beantwoord door Tonnie in topic beginsaldo instellen bij begin van het nieuwe jaar
Hallo Rien,
Ik ben het eens met Machiel. Als je alle gegevens in 1 administratie bewaard kun je tevens overzichten maken over meerdere jaren heen. Mocht je budgetteren wille gebruiken dan heeft het ook voordelen om alles in 1 administratie te bewaren.
Mocht je dit toch niet willen dan kan je het beginsaldo per rekening instellen via Menu / Bewerken / Rekeningen.
Mvg., Tonnie
Ik ben het eens met Machiel. Als je alle gegevens in 1 administratie bewaard kun je tevens overzichten maken over meerdere jaren heen. Mocht je budgetteren wille gebruiken dan heeft het ook voordelen om alles in 1 administratie te bewaren.
Mocht je dit toch niet willen dan kan je het beginsaldo per rekening instellen via Menu / Bewerken / Rekeningen.
Mvg., Tonnie