budgettering
- zapp
- Onderwerp Auteur
Minder
Meer
06 jan 2020 21:55 #5068
door zapp
budgettering werd gestart door zapp
Ik ben wat aan het stoeien met budgettering en ik loop tegen een vraagpunt aan:
Als ik een nieuw budget aanmaak, neemt BankTrans de gegevens van het vorige jaar als default voor het nieuwe budget.
Het lijkt er op dat hierbij de totalen van alle rekeningen worden genomen, klopt dat?
En geldt dat budget dan ook voor de rekeningen samen, of kan je een budget aanmaken voor één rekening?
Werkt het (rekening) filter uit het hoofdscherm ook voor de budgetten?
Als ik een nieuw budget aanmaak, neemt BankTrans de gegevens van het vorige jaar als default voor het nieuwe budget.
Het lijkt er op dat hierbij de totalen van alle rekeningen worden genomen, klopt dat?
En geldt dat budget dan ook voor de rekeningen samen, of kan je een budget aanmaken voor één rekening?
Werkt het (rekening) filter uit het hoofdscherm ook voor de budgetten?
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Tonnie
-
Minder
Meer
10 jan 2020 08:11 #5073
door Tonnie
Beantwoord door Tonnie in topic budgettering
Hallo Zapp,
Bij het aanmaken van een budget kan je een selectie van de rekeningen maken die je mee wil nemen. Standaard worden alle rekeningen meegenomen maar dit kan je dus aanpassen. Als je een selectie van de rekeningen maakt wordt hiermee ook rekening gehouden bij het overnemen van bedragen uit voorgaande jaren.
Het filter in het hoofdscherm heeft geen invloed in de budgetten.
Mvg., Tonnie
Bij het aanmaken van een budget kan je een selectie van de rekeningen maken die je mee wil nemen. Standaard worden alle rekeningen meegenomen maar dit kan je dus aanpassen. Als je een selectie van de rekeningen maakt wordt hiermee ook rekening gehouden bij het overnemen van bedragen uit voorgaande jaren.
Het filter in het hoofdscherm heeft geen invloed in de budgetten.
Mvg., Tonnie
- zapp
- Onderwerp Auteur
Minder
Meer
10 jan 2020 09:58 #5074
door zapp
Beantwoord door zapp in topic budgettering
Yep, nou zie ik het ook. Bij het aanmaken van een nieuw budget. Dat is precies wat ik bedoel!
Je zou trouwens ook hier de omschrijving van de rekening kunnen tonen na het rek. nr.
Je zou trouwens ook hier de omschrijving van de rekening kunnen tonen na het rek. nr.
- Tonnie
-
Minder
Meer
12 jan 2020 09:25 #5078
door Tonnie
Beantwoord door Tonnie in topic budgettering
De omschrijving kan hier inderdaad aan het rekeningnummer worden toegevoegd. Ik zal dit in de volgende versie meteen meenemen. Bedankt voor de tip.