Categorie toevoegen (handmatig)
- C. van Kralingen
- Onderwerp Auteur
Minder
Meer
14 jan 2020 15:36 #5086
door C. van Kralingen
Categorie toevoegen (handmatig) werd gestart door C. van Kralingen
L.S.
Ik voeg soms handmatig categorien toe en doe dit door op het "lege" veld categorie te gaan staan met de cursor.
Daarna dubbelklik in dit veld en je krijg in dit veld de keuze pijltjes naar boven/naar beneden.
Al ik bijvoorbeeld de letter B intik verschijnt de 1e categorie uit de lijst met de letter B.
Als ik hierna de letter E intik (de categorie moet bijvoorbeeld zij "Bekend" ) verschijnt uit de categorielijst de 1e categorie met de letter E.
Is het mogelijk om bij het in tikken van de categorie de eerste 2 of 3 letters te laten verschijnen.
Dus Bak of Kral enz.
Dan scheelt dat een heleboel scrolwerk.
Ik voeg soms handmatig categorien toe en doe dit door op het "lege" veld categorie te gaan staan met de cursor.
Daarna dubbelklik in dit veld en je krijg in dit veld de keuze pijltjes naar boven/naar beneden.
Al ik bijvoorbeeld de letter B intik verschijnt de 1e categorie uit de lijst met de letter B.
Als ik hierna de letter E intik (de categorie moet bijvoorbeeld zij "Bekend" ) verschijnt uit de categorielijst de 1e categorie met de letter E.
Is het mogelijk om bij het in tikken van de categorie de eerste 2 of 3 letters te laten verschijnen.
Dus Bak of Kral enz.
Dan scheelt dat een heleboel scrolwerk.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Tonnie
-
Minder
Meer
14 jan 2020 18:58 #5087
door Tonnie
Beantwoord door Tonnie in topic Categorie toevoegen (handmatig)
Hallo,
Dit werkt momenteel al maar alleen als je snel genoeg typt. Indien er 'te' langzaam wordt getypt begint het zoeken weer vooraan. Het is eventueel mogelijk om deze 'wachttijd' te verlengen. Dit kan middels de instelling Toetsinterval (Menu / Bewerken / Instellingen / Geavanceerd). Deze staat standaard op 400 en kan naar eigen voorkeur worden verhoogd.
Hopelijk is het hiermee opgelost.
Mvg., Tonnie
Dit werkt momenteel al maar alleen als je snel genoeg typt. Indien er 'te' langzaam wordt getypt begint het zoeken weer vooraan. Het is eventueel mogelijk om deze 'wachttijd' te verlengen. Dit kan middels de instelling Toetsinterval (Menu / Bewerken / Instellingen / Geavanceerd). Deze staat standaard op 400 en kan naar eigen voorkeur worden verhoogd.
Hopelijk is het hiermee opgelost.
Mvg., Tonnie
- C. van Kralingen
- Onderwerp Auteur
Minder
Meer
15 jan 2020 11:01 #5089
door C. van Kralingen
Beantwoord door C. van Kralingen in topic Categorie toevoegen (handmatig)
Tonnie, hartelijk bedankt het werkt super. Ik wist niet dat het zo kon.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Tonnie