Invoer vanuit csv bestand
- Henk vollebregt
- Onderwerp Auteur
Minder
Meer
19 mei 2020 12:53 #5182
door Henk vollebregt
Invoer vanuit csv bestand werd gestart door Henk vollebregt
Omdat rechtstreeks downloaden van oude bankmutaties vanuit de bankrekening van rabo niet lukte, heeft Rabo mij een mail gezonden met als bijlage een csv bestand met oude mutaties.
Naam van de bijlage luidt:" afschriften vollebregt.csv"
Kan ik dat importeren op de zelfde manier als rechtrstreeks vanuit de bankrekening?
Naam van de bijlage luidt:" afschriften vollebregt.csv"
Kan ik dat importeren op de zelfde manier als rechtrstreeks vanuit de bankrekening?
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Kees
-
Minder
Meer
25 mei 2020 13:18 #5188
door Kees
Growing a better world together
Empowering us all
Beantwoord door Kees in topic Invoer vanuit csv bestand
Ik verwacht dat het aangeboden downloadbestand identiek is aan wat een Raboklant zelf kan downloaden en probleemloos door BT ingelezen wordt.
Je kunt overigens altijd een poging wagen: Bij de import wordt aangegeven hoeveel mutaties ingelezen zijn. Staat hier 0 dan gaat er inderdaad iets mis.
Als je niet tevreden bent met het ingelezen resultaat, kun je altijd BT afsluiten en bij de melding "De gegevens zijn veranderd, wilt u deze opslaan" kies je vervolgens voor Discard.
Zo kun je experimenteren totdat je tevreden bent met het resultaat.
Het intrigeert me waarom je transacties niet kunt downloaden. Doe dit al 25 jaar probleemloos. Wil je hierover meer informatie delen?
Ter informatie voor alle Raboklanten: Je kunt transacties tot 8 jaar (96 maanden) terug downloaden. Lijkt mij meer dan voldoende.
Je kunt overigens altijd een poging wagen: Bij de import wordt aangegeven hoeveel mutaties ingelezen zijn. Staat hier 0 dan gaat er inderdaad iets mis.
Als je niet tevreden bent met het ingelezen resultaat, kun je altijd BT afsluiten en bij de melding "De gegevens zijn veranderd, wilt u deze opslaan" kies je vervolgens voor Discard.
Zo kun je experimenteren totdat je tevreden bent met het resultaat.
Het intrigeert me waarom je transacties niet kunt downloaden. Doe dit al 25 jaar probleemloos. Wil je hierover meer informatie delen?
Ter informatie voor alle Raboklanten: Je kunt transacties tot 8 jaar (96 maanden) terug downloaden. Lijkt mij meer dan voldoende.
Growing a better world together
Empowering us all
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Tonnie
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.