Formaat Ing kan niet meer worden ingelezen (ING staat ook niet bij Importformate
- Olijve Joop
- Onderwerp Auteur
Minder
Meer
13 jul 2020 14:00 #5216
door Olijve Joop
Formaat Ing kan niet meer worden ingelezen (ING staat ook niet bij Importformate werd gestart door Olijve Joop
Ik weet niet waar ik moet zoeken HELP. Bij importformaten Onbekend formaat ;kan niet worden ingelezen!
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Tonnie
Minder
Meer
13 jul 2020 20:03 #5217
door Tonnie
Beantwoord door Tonnie in topic Formaat Ing kan niet meer worden ingelezen (ING staat ook niet bij Importformate
Hallo Joop,
Wellicht is het bestand na de download eerst geopend met een ander programma, zoals bijvoorbeeld Excel. Deze programma’s passen de structuur van het bestand soms aan waardoor BankTrans het niet meet herkend. Zou je de download nogmaals kunnen doen en het bestand dan meteen inlezen in BankTrans?
Mvg., Tonnie
Wellicht is het bestand na de download eerst geopend met een ander programma, zoals bijvoorbeeld Excel. Deze programma’s passen de structuur van het bestand soms aan waardoor BankTrans het niet meet herkend. Zou je de download nogmaals kunnen doen en het bestand dan meteen inlezen in BankTrans?
Mvg., Tonnie
- Laurens
Minder
Meer
14 sep 2020 11:02 #5311
door Laurens
Beantwoord door Laurens in topic Formaat Ing kan niet meer worden ingelezen (ING staat ook niet bij Importformate
Ook na de tip van Tonnie krijg ik nog steeds die identieke melding. Inlezen van data kan niet meer.
Hoe los ik dit op?
Hoe los ik dit op?
- Tonnie
Minder
Meer
14 sep 2020 19:42 #5312
door Tonnie
Beantwoord door Tonnie in topic Formaat Ing kan niet meer worden ingelezen (ING staat ook niet bij Importformate
Hallo Laurens,
Heb je wel al de nieuwe versie van BankTrans geïnstalleerd (2.80)? In de vorige versies werd het nieuwe formaat van ING niet geaccepteerd.
Mvg., Tonnie
Heb je wel al de nieuwe versie van BankTrans geïnstalleerd (2.80)? In de vorige versies werd het nieuwe formaat van ING niet geaccepteerd.
Mvg., Tonnie
- M. Kooij
Minder
Meer
22 sep 2020 20:51 #5314
door M. Kooij
Beantwoord door M. Kooij in topic Formaat Ing kan niet meer worden ingelezen (ING staat ook niet bij Importformate
Ik had ditzelfde probleem.
Eerst de nieuwe versie van Banktrans installeren en dan importeren.
Hierna ging alles als van ouds.
Eerst de nieuwe versie van Banktrans installeren en dan importeren.
Hierna ging alles als van ouds.
- Winus van Asselt
Minder
Meer
01 mrt 2021 12:16 #5623
door Winus van Asselt
Beantwoord door Winus van Asselt in topic Formaat Ing kan niet meer worden ingelezen (ING staat ook niet bij Importformate
Het is weliswaar al een wat ouder draadje, maar ik probeer het toch.
Begrijp ik dat ook het nieuwe importformat van ING wordt ondersteund?
Als je namelijk het bestand wil downloaden bij ING krijg je de vraag of je het oude formaat csv-bestand, komma gescheiden wil downloaden, of het nieuwe formaat, gescheiden met ;
Tot nu toe kies ik voor het oude en dat werkt nog.
Begrijp ik dat ook het nieuwe importformat van ING wordt ondersteund?
Als je namelijk het bestand wil downloaden bij ING krijg je de vraag of je het oude formaat csv-bestand, komma gescheiden wil downloaden, of het nieuwe formaat, gescheiden met ;
Tot nu toe kies ik voor het oude en dat werkt nog.
- Kees
Minder
Meer
01 mrt 2021 16:14 - 01 mrt 2021 16:15 #5624
door Kees
Growing a better world together
Empowering us all
Beantwoord door Kees in topic Formaat Ing kan niet meer worden ingelezen (ING staat ook niet bij Importformate
Beide importformaten worden ingelezen. Het nieuwe vanaf versie 2.80 van BT:
BankTrans 2.80
Nieuwe ING formaat (2020/08) wordt ondersteund.
Growing a better world together
Empowering us all
Laatst bewerkt 01 mrt 2021 16:15 doorKees.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Tonnie
- Winus van Asselt
Minder
Meer
01 mrt 2021 17:14 #5625
door Winus van Asselt
Beantwoord door Winus van Asselt in topic Formaat Ing kan niet meer worden ingelezen (ING staat ook niet bij Importformate
Bedankt