Het gratis offline huishoudboekje voor inzicht in uw saldo
Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
  • Pagina:
  • 1

Onderwerp:

Formaat Ing kan niet meer worden ingelezen (ING staat ook niet bij Importformate 13 juli 2020 14:00 #5216

• Olijve Joop
  • Olijve Joop's Profielfoto Onderwerp Auteur
Ik weet niet waar ik moet zoeken HELP. Bij importformaten Onbekend formaat ;kan niet worden ingelezen!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Formaat Ing kan niet meer worden ingelezen (ING staat ook niet bij Importformate 13 juli 2020 20:03 #5217

Hallo Joop,

Wellicht is het bestand na de download eerst geopend met een ander programma, zoals bijvoorbeeld Excel. Deze programma’s passen de structuur van het bestand soms aan waardoor BankTrans het niet meet herkend. Zou je de download nogmaals kunnen doen en het bestand dan meteen inlezen in BankTrans?

Mvg., Tonnie

Formaat Ing kan niet meer worden ingelezen (ING staat ook niet bij Importformate 14 sept 2020 11:02 #5311

Ook na de tip van Tonnie krijg ik nog steeds die identieke melding. Inlezen van data kan niet meer.
Hoe los ik dit op?

Formaat Ing kan niet meer worden ingelezen (ING staat ook niet bij Importformate 14 sept 2020 19:42 #5312

Hallo Laurens,

Heb je wel al de nieuwe versie van BankTrans geïnstalleerd (2.80)? In de vorige versies werd het nieuwe formaat van ING niet geaccepteerd.

Mvg., Tonnie

• Pagina:
  • 1
Gemaakt door Kunena