keytradebank belgie kan niet meer ingelezen worden

Meer
16 jul 2020 21:13 - 21 nov 2020 09:15 #5219 door Geldof Marc
Er is een update geweest van de keytradebank app voor de pc -laptop
De indeling is gewijzigd en bij het exporteren van de bewerkingen naar een csv bestand worden deze niet meer ingelezen.
In bijlage een geexporteerd csv bestand van mijn rekening alsook de foutmelding die verschijnt.

Het exporteren van de bewerkingen zijn voor de update steeds goed verlopen.
Kan men dat even nazien aub
Laatst bewerkt 21 nov 2020 09:15 doorTonnie. Reden: Bestand verwijderd ivm privacy

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Meer
07 aug 2020 09:23 #5238 door Tonnie
Beantwoord door Tonnie in topic keytradebank belgie kan niet meer ingelezen worden
Hallo Marc,

Het is een erg vreemd formaat. (Bijna) alle banken leveren een csv-formaat met alle gegevens op 1 regel maar in dit geval zijn het twee regels per transactie. Inlezen van dit formaat is helaas niet zo eenvoudig. We hebben hier via email al contact over gehad waarbij je hebt aangegeven dat Keytrade bezig is met een (volgende) aanpassing van het formaat. Zodra dit formaat er is zal ik BankTrans aanpassen zodat het kan worden ingelezen. Kan je tegen die tijd contact met me opnemen en een voorbeeldbestand doorsturen?

Mvg., Tonnie

Meer
07 aug 2020 10:04 #5239 door Geldof Marc
Beantwoord door Geldof Marc in topic keytradebank belgie kan niet meer ingelezen worden
Tonnie
Dank u wel voor de opvolging.
Zodra keytrade bank een wijziging heeft aangebracht zal ik u dat melden via het forum onder dit item en een voorbeeldbestand erbij plaatsen.

Hartelijk dank

Meer
15 nov 2020 15:23 - 21 nov 2020 09:10 #5384 door Geldof Marc
Beantwoord door Geldof Marc in topic keytradebank belgie kan niet meer ingelezen worden
Tonnie

Ik heb via contact een melding geplaatst over de wijziging van het importbestand van keytrade.
In bijlage het gewijzigde bestand ter aanpassing in het programma.
Indien het even kan wilt u dit wijzigen aub

Hartelijk dank
Laatst bewerkt 21 nov 2020 09:10 doorTonnie. Reden: Bijlage verwijderd ivm privacy

Meer
24 nov 2020 14:56 #5392 door Geldof Marc
Tonnie

ik heb gezien dat u de bijlage verwijderd hebt wegens privacy redenen.
Zal u de bijlage toch kunnen gebruiken voor de wijziging van het importbestand van keytrade.
Ik zou graag in de komende tijd een eindjaarsbalans opmaken en moet dus nog heel wat files van keytrade inlezen.

groeten
marenko

Meer
25 nov 2020 13:18 - 25 nov 2020 13:20 #5394 door Kees
Goedendag Marc,

Op mijn verzoek zijn de bijlagen door Tonnie verwijderd.
Dit is een openbaar forum en iedereen (lees: de hele wereld) kon de bijlagen downloaden en inzien. Een niet gewenste situatie.
Tonnie zal een kopie van jouw bestand bewaard hebben om de nodige wijzigingen te kunnen doorvoeren. Niets om je ongerust over te maken.

Tip voor toekomstige verzoeken: Als je bijlagen wilt bijvoegen, kun je deze het beste anonimiseren. Bewaar de Kopregel (eerste regel) ongewijzigd en eventueel één of enkele mutaties. Pas deze mutaties echter aan zodat deze niet meer herleidbaar zijn. Bijv. rekeningnummer 1234567890. Gebruik een editor (Notepad, oid) om het transactiebestand aan te passen en zeker niet Excel.

Growing a better world together
Empowering us all
Laatst bewerkt 25 nov 2020 13:20 doorKees.

Meer
04 dec 2020 11:23 #5417 door Geldof Marc
Mag ik dit jaar nog een aanpassing verwachten?

Meer
05 dec 2020 16:10 #5420 door Tonnie
Beantwoord door Tonnie in topic keytradebank belgie kan niet meer ingelezen worden
Hallo Marc,

De update komt er binnen een paar dagen aan. Zodra hij er is laat ik het weten.

Mvg., Tonnie

Meer
06 dec 2020 18:13 #5421 door Tonnie
Hallo Marc,

De nieuwe versie staat online. Ik hoor graag of de aanpassing voldoet. En bij deze mijn excuses voor de late oplevering.

Mvg., Tonnie

Meer
06 dec 2020 20:41 #5422 door Geldof Marc
Dank u wel Tonnie voor de aanpassing die perfect werkt.
Het was zeker mijn bedoeling niet om druk te geven op de afwachtende aanpassing. Alleen is het jaareinde in zicht en ikzelf heb de gewoonte een boekjaar af te sluiten met de juiste gegevens.
Het heeft mij zeker veel tijd bespaard omdat ik de transacties niet meer handmatig één voor één hoef in te lezen.
Dank en met een hartelijke groet
Marc G
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Tonnie