keytradebank belgie kan niet meer ingelezen worden
- Geldof Marc
-
Onderwerp Auteur
De indeling is gewijzigd en bij het exporteren van de bewerkingen naar een csv bestand worden deze niet meer ingelezen.
In bijlage een geexporteerd csv bestand van mijn rekening alsook de foutmelding die verschijnt.
Het exporteren van de bewerkingen zijn voor de update steeds goed verlopen.
Kan men dat even nazien aub
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
- Tonnie
-
Het is een erg vreemd formaat. (Bijna) alle banken leveren een csv-formaat met alle gegevens op 1 regel maar in dit geval zijn het twee regels per transactie. Inlezen van dit formaat is helaas niet zo eenvoudig. We hebben hier via email al contact over gehad waarbij je hebt aangegeven dat Keytrade bezig is met een (volgende) aanpassing van het formaat. Zodra dit formaat er is zal ik BankTrans aanpassen zodat het kan worden ingelezen. Kan je tegen die tijd contact met me opnemen en een voorbeeldbestand doorsturen?
Mvg., Tonnie
- Geldof Marc
-
Onderwerp Auteur
Dank u wel voor de opvolging.
Zodra keytrade bank een wijziging heeft aangebracht zal ik u dat melden via het forum onder dit item en een voorbeeldbestand erbij plaatsen.
Hartelijk dank
- Geldof Marc
-
Onderwerp Auteur
Ik heb via contact een melding geplaatst over de wijziging van het importbestand van keytrade.
In bijlage het gewijzigde bestand ter aanpassing in het programma.
Indien het even kan wilt u dit wijzigen aub
Hartelijk dank
- Geldof Marc
-
Onderwerp Auteur
ik heb gezien dat u de bijlage verwijderd hebt wegens privacy redenen.
Zal u de bijlage toch kunnen gebruiken voor de wijziging van het importbestand van keytrade.
Ik zou graag in de komende tijd een eindjaarsbalans opmaken en moet dus nog heel wat files van keytrade inlezen.
groeten
marenko
- Kees
-
Op mijn verzoek zijn de bijlagen door Tonnie verwijderd.
Dit is een openbaar forum en iedereen (lees: de hele wereld) kon de bijlagen downloaden en inzien. Een niet gewenste situatie.
Tonnie zal een kopie van jouw bestand bewaard hebben om de nodige wijzigingen te kunnen doorvoeren. Niets om je ongerust over te maken.
Tip voor toekomstige verzoeken: Als je bijlagen wilt bijvoegen, kun je deze het beste anonimiseren. Bewaar de Kopregel (eerste regel) ongewijzigd en eventueel één of enkele mutaties. Pas deze mutaties echter aan zodat deze niet meer herleidbaar zijn. Bijv. rekeningnummer 1234567890. Gebruik een editor (Notepad, oid) om het transactiebestand aan te passen en zeker niet Excel.
Growing a better world together
Empowering us all
- Geldof Marc
-
Onderwerp Auteur
- Tonnie
-
De update komt er binnen een paar dagen aan. Zodra hij er is laat ik het weten.
Mvg., Tonnie
- Tonnie
-
De nieuwe versie staat online. Ik hoor graag of de aanpassing voldoet. En bij deze mijn excuses voor de late oplevering.
Mvg., Tonnie
- Geldof Marc
-
Onderwerp Auteur
Het was zeker mijn bedoeling niet om druk te geven op de afwachtende aanpassing. Alleen is het jaareinde in zicht en ikzelf heb de gewoonte een boekjaar af te sluiten met de juiste gegevens.
Het heeft mij zeker veel tijd bespaard omdat ik de transacties niet meer handmatig één voor één hoef in te lezen.
Dank en met een hartelijke groet
Marc G