Wijizging CSV-formaat van ING
- Rogier Scheltes
- Onderwerp Auteur
Minder
Meer
03 okt 2020 23:32 #5349
door Rogier Scheltes
Beantwoord door Rogier Scheltes in topic Wijizging CSV-formaat van ING
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Rogier Scheltes
- Onderwerp Auteur
Minder
Meer
03 okt 2020 23:35 #5350
door Rogier Scheltes
Beantwoord door Rogier Scheltes in topic Wijizging CSV-formaat van ING
Oeps. Sorry voor het formaat. :oops:
- Machiel de Wit
-
Minder
Meer
03 okt 2020 23:57 #5351
door Machiel de Wit
Het is dus maar waar je voor kiest.
Het verdien model van een Mac maakt dat de gebruiksduur korter is dan de levensduur van de techniek, je meldt zelf al dat het OS voor een laptop uit 2011 niet langer ge-update wordt.
Maar laten we op dit forum niet de discussie over systemen aangaan, ik respecteer je mening voor wat het is.
Met vriendelijke groet,
MdW.
Beantwoord door Machiel de Wit in topic Wijizging CSV-formaat van ING
Prima als je die mening hebt, maar het klopt als stelling niet. Ik heb diverse laptops uit 2010 op Win10 gezet en daarop werkt de laatste versie van BT prima.Pieter wrote: Er zullen meerdere Mac gebruikers hier tegenaan gaan lopen, een Mac is nu eenmaal een computer die een langer leven heeft dan een Windows PC. Maar goed ik begrijp ergens wel je overweging.
Het is dus maar waar je voor kiest.
Het verdien model van een Mac maakt dat de gebruiksduur korter is dan de levensduur van de techniek, je meldt zelf al dat het OS voor een laptop uit 2011 niet langer ge-update wordt.
Maar laten we op dit forum niet de discussie over systemen aangaan, ik respecteer je mening voor wat het is.
Met vriendelijke groet,
MdW.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Kees
- Machiel de Wit
-
Minder
Meer
04 okt 2020 00:10 #5353
door Machiel de Wit
Met vriendelijke groet,
MdW.
Beantwoord door Machiel de Wit in topic Wijizging CSV-formaat van ING
Ik ben juist zo blij dat het geen komma's meer zijn en de velden netjes met dubbele aanhalingstekens ingekaderd zijn, voorheen ging het bij het gebruik van een komma mis en kreeg je niet alle data in de juiste velden. Ook moest je soms de data van veld doen wisselen, gelukkig heeft BT daar mooie opties voor. Zal nu weer gaan opletten of de data in de juiste velden komen, ik had het maar een beetje voor lief genomen.Rogier Scheltes wrote: Volgens mij heeft ING nu toch ook het oude formaat (met komma's) weer beschikbaar gesteld.
Met vriendelijke groet,
MdW.