Uitvoer gefilterde item's naar bijvoorbeeld pdf of printer?
- Albert Roos
- Onderwerp Auteur
Minder
Meer
02 okt 2020 09:58 #5329
door Albert Roos
Uitvoer gefilterde item's naar bijvoorbeeld pdf of printer? werd gestart door Albert Roos
Goedendag,
Ik gebruik banktrans nu al een behoorlijke tijd naar alle tevredenheid, maar moest gisteren een uitvoer hebben van een gefilterde set transactie's en dit kon ik niet vinden, heb alleen een export naar csv kunnen maken. Zie ik wat over het hoofd? heb ook het forum op uitvoer doorzocht maar kon hier niets over terugvinden.
Ik gebruik banktrans nu al een behoorlijke tijd naar alle tevredenheid, maar moest gisteren een uitvoer hebben van een gefilterde set transactie's en dit kon ik niet vinden, heb alleen een export naar csv kunnen maken. Zie ik wat over het hoofd? heb ook het forum op uitvoer doorzocht maar kon hier niets over terugvinden.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Kees
-
Minder
Meer
02 okt 2020 13:42 #5330
door Kees
Growing a better world together
Empowering us all
Beantwoord door Kees in topic Uitvoer gefilterde item's naar bijvoorbeeld pdf of printer?
Goedendag Albert,
Als je de gewenste transacties gefilterd hebt, worden deze geprint. (En niet het hele bestand.)
Kies voor Overzichten, Transacties..., en selecteer de kolommen die je wilt printen.
Bij bestemming selecteer je Bestand (pdf) en vul een bestandsnaam in.
Voordeel van het kiezen voor pdf is dat je eindeloos kunt experimenteren tot je tevreden bent met het resultaat.
Zo ja, dan kun je het pdf-bestand printen, of in BT kiezen voor Bestemming Printer (preview).
Als je de gewenste transacties gefilterd hebt, worden deze geprint. (En niet het hele bestand.)
Kies voor Overzichten, Transacties..., en selecteer de kolommen die je wilt printen.
Bij bestemming selecteer je Bestand (pdf) en vul een bestandsnaam in.
Voordeel van het kiezen voor pdf is dat je eindeloos kunt experimenteren tot je tevreden bent met het resultaat.
Zo ja, dan kun je het pdf-bestand printen, of in BT kiezen voor Bestemming Printer (preview).
Empowering us all
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Tonnie
- Albert Roos
- Onderwerp Auteur
Minder
Meer
02 okt 2020 14:58 #5331
door Albert Roos
Beantwoord door Albert Roos in topic Uitvoer gefilterde item's naar bijvoorbeeld pdf of printer?
Mijn hartelijke dank, ik kon het me ook al niet voorstellen, maar heb dus een nieuwe bril nodig! Onbegrijpelijk dat ik dit over het hoofd gezien heb.
- Kees
-
Minder
Meer
02 okt 2020 15:14 - 28 nov 2020 12:28 #5332
door Kees
Empowering us all
Beantwoord door Kees in topic Uitvoer gefilterde item's naar bijvoorbeeld pdf of printer?
Ga dit niet ontkrachten.
Heb deze functie zelf nooit gebruikt, maar verbaas me erover dat je voor een compleet overzicht tweemaal deze functie moet uitvoeren.
Há, zie nu dat je een vinkje moet zetten bij Groeperen per categorie. Oók als je maar één categorie wilt printen.
Wat is het toch een mooi pakket.
Heb deze functie zelf nooit gebruikt, maar verbaas me erover dat je voor een compleet overzicht tweemaal deze functie moet uitvoeren.
Há, zie nu dat je een vinkje moet zetten bij Groeperen per categorie. Oók als je maar één categorie wilt printen.
Wat is het toch een mooi pakket.

Empowering us all
Laatst bewerkt 28 nov 2020 12:28 doorKees.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Tonnie