Analyseren
- Geldof Marc
-
Onderwerp Auteur
Minder
Meer
12 dec 2020 21:31 #5443
door Geldof Marc
Analyseren werd gestart door Geldof Marc
In de help file staat er een uitleg hoe analyseren werkt bij uitgebreid categoriseren.
Dit is mij echter niet duidelijk hoe dit werkt.
Ik gebruik zoveel mogelijk het automatisch categoriseren naast het handmatig categoriseren. Ik denk dat ik daar geen fout maak en toch bij de analyse zijn er transacties met fouten?
Bij de analyse zie ik dan toch nog transacties waar een rood x voor staat. waar maak ik dan de fout in het categoriseren?
Kan mij iemand dit duiden.
In de help file staat de uitleg van de analyse. Kan daarbij de symbolen geplaatst worden bij de betekenis?
Dank
Dit is mij echter niet duidelijk hoe dit werkt.
Ik gebruik zoveel mogelijk het automatisch categoriseren naast het handmatig categoriseren. Ik denk dat ik daar geen fout maak en toch bij de analyse zijn er transacties met fouten?
Bij de analyse zie ik dan toch nog transacties waar een rood x voor staat. waar maak ik dan de fout in het categoriseren?
Kan mij iemand dit duiden.
In de help file staat de uitleg van de analyse. Kan daarbij de symbolen geplaatst worden bij de betekenis?
Dank
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Kees
-
Minder
Meer
13 dec 2020 10:11 #5444
door Kees
Growing a better world together
Empowering us all
Beantwoord door Kees in topic Analyseren
Empowering us all
- Geldof Marc
-
Onderwerp Auteur
Minder
Meer
13 dec 2020 14:18 #5445
door Geldof Marc
Beantwoord door Geldof Marc in topic Analyseren
Dank u wel KeesN voor de tip dit was mij echt nog niet opgevallen.
Ondertussen al een en ander kunnen begrijpen wat de werking ervan is maar ik blijf nog met de vraag over het vraagteken. Alhoewel alle categorieën ingevuld zijn krijg ik toch heel veel vraagtekens waarbij er staat geen categorie gevonden? Dit is mij onduidelijk.
groeten
Ondertussen al een en ander kunnen begrijpen wat de werking ervan is maar ik blijf nog met de vraag over het vraagteken. Alhoewel alle categorieën ingevuld zijn krijg ik toch heel veel vraagtekens waarbij er staat geen categorie gevonden? Dit is mij onduidelijk.
groeten
- Kees
-
Minder
Meer
13 dec 2020 14:46 #5446
door Kees
Empowering us all
Heb dit kunnen reproduceren. Twee mogelijkheden:
Hopelijk kom je hiermee verder.
- De categorie is nog niet ingevuld - dat is duidelijk, maar hier niet van toepassing, of
- De categorie is wél ingevuld, maar voldoet op dit moment niet meer aan een criterium! Als je op OK klikt en de wijzigingen laat doorvoeren, zal je merken dat deze velden leeggemaakt worden en geldt mogelijkheid 1 weer.
Hopelijk kom je hiermee verder.
Empowering us all
- Geldof Marc
-
Onderwerp Auteur
Minder
Meer
13 dec 2020 18:14 #5447
door Geldof Marc
Beantwoord door Geldof Marc in topic Analyseren
Eindelijk begin ik het te snappen. alleen nog de rode x zoeken waar de fout zit.! Daar raak ik nog niet aan uit waar de meerdere categorieën zitten ???
Banktrans is een machtig stuk software waar ik vlot mee weg kan behalve de analyse toepassen om de fouten te herstellen.
Dank voor de hulp
Banktrans is een machtig stuk software waar ik vlot mee weg kan behalve de analyse toepassen om de fouten te herstellen.
Dank voor de hulp
- Kees
-
Minder
Meer
13 dec 2020 18:38 #5448
door Kees
Empowering us all
Zou me daar niet te druk om maken. Je bent met een geavanceerde functie bezig. Als het Transactiescherm er (voor jou) goed uitziet, heb je de grootste stap gemaakt.
Bij mij zijn de Meerdere categorieën simpel verklaarbaar: Zelfde afzender met, afhankelijk van de afschrijving, verschillende posten.
Zorgverzekering met overwegend de premie, en een enkele keer Medische kosten. Of een spaarrekening met een bij- of afboeking, en daarnaast Rente.
Dit zijn geen fouten, maar bewuste keuzes.
Bij mij zijn de Meerdere categorieën simpel verklaarbaar: Zelfde afzender met, afhankelijk van de afschrijving, verschillende posten.
Zorgverzekering met overwegend de premie, en een enkele keer Medische kosten. Of een spaarrekening met een bij- of afboeking, en daarnaast Rente.
Dit zijn geen fouten, maar bewuste keuzes.
Empowering us all
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Geldof Marc