Inlezen banktransactie 's

Meer
22 dec 2020 09:36 #5464 door Dirk
Inlezen banktransactie 's werd gestart door Dirk
Heren,
Ik heb gemerkt dat er iets bij mij niet helemaal goed gaat.
Als ik n.l. een bestand van de bank inlees zie ik b.v. 4 transacties ingelezen 0 dubbel , maar na inlezen zijn de transacties niet zichtbaar in het overzicht ook niet na het opnieuw starten van Banktrans, alleen na het opnieuw inlezen van het betreffende bestand zie ik 0 transacties ingelezen 4 dubbel dus ze zijn wel ingelezen en nu zijn ze direct wel zichtbaar en is het probleem dus opgelost.
Groetjes,
Dirk,

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Meer
22 dec 2020 17:05 - 22 dec 2020 17:05 #5465 door Jos
Beantwoord door Jos in topic Inlezen banktransactie 's
Weet je zeker dat alle filters uitstaan?
Als de knop "Wissen" klikbaar is heb je een filter aanstaan. Klik op de "Wissen" en dan "Toepassen" om alles te laten zien.
Laatst bewerkt 22 dec 2020 17:05 doorJos.

Meer
25 dec 2020 10:11 #5467 door Dirk
Beantwoord door Dirk in topic Inlezen banktransactie 's
Ik denk dat mijn probleem ook te maken heeft met het checkbox bericht. Want na alle filters leeg te hebben gemaakt werden mijn bestanden niet ingelezen. Na het vinkje gezet te hebben bij Laatste import ging het inlezen goed. Maar bij deze stand ging het de volgende dag weer niet goed .Nu nogmaals op Laatste import te drukken gaat het weer wel goed en blijft het goed gaan tot op heden. Bij mij is er geen verschil meer tussen de in stelling Laatste import 2 x V en 1x leeg beeld, dus een van de 2 V's moet de goede zijn

Meer
25 dec 2020 13:57 - 25 dec 2020 14:15 #5468 door Kees
Beantwoord door Kees in topic Inlezen banktransactie 's
Goedendag Dirk,

Met jouw aanvullende informatie is dit probleem exact na te spelen. De clou zit hem in het zetten van het vinkje bij Bewerken, Instellingen, Standaard filter-instelling:

Bij enkel het vinkje (met witte achtergrond), worden de ingelezen transacties NIET getoond, ook niet na klikken op Wissen. Exact wat jij beschrijft. (De transacties zijn echter wél ingelezen.)

Hier het volledige overzicht:
  • Vinkje op een witte achtergrond: Nieuwe transacties worden nooit getoond;
  • Vinkje op een grijze achtergrond: Nieuwe transacties worden getoond - dit is de gewenste situatie!
  • Leeg veld: Nieuwe transacties worden niet getoond, na klikken op Wissen worden ze wél getoond.
Dus - voorlopig - het veld Standaard filter-instelling zetten op Vinkje met grijze achtergrond, of Leeg en na inlezen op de knop Wissen drukken.
In de afbeelding heb ik de gewenste instelling gezet, hier zie je de grijze achtergrond.

Voor het geval het kleuronderscheid te gering is, hierbij de volgorde:
Vinkje grijze achtergrond => Vinkje witte achtergrond => Leeg veld => en terug bij Vinkje grijze achtergrond.

Growing a better world together
Empowering us all
Bijlagen:
Laatst bewerkt 25 dec 2020 14:15 doorKees.