Instellen saldo
- Folkje Scheepstra
- Onderwerp Auteur
Minder
Meer
03 jan 2021 15:40 #5531
door Folkje Scheepstra
Instellen saldo werd gestart door Folkje Scheepstra
Ik heb mijn bankgegevens geinporteerd, maar hel saldo komt niet overeen met mijn baksaldo. Kan ik dat zelf instellen?
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Richie
Minder
Meer
03 jan 2021 16:08 #5532
door Richie
Beantwoord door Richie in topic Instellen saldo
Ja hoor,
Linksboven op de menubalk naar Bewerken - Rekeningen, daarna kun je dubbelklikken op Beginsaldo of Huidig Saldo.
Succes
Linksboven op de menubalk naar Bewerken - Rekeningen, daarna kun je dubbelklikken op Beginsaldo of Huidig Saldo.
Succes
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Tonnie, Folkje Scheepstra
- DvD
Minder
Meer
21 apr 2021 21:47 #5691
door DvD
Beantwoord door DvD in topic Instellen saldo
In menu bewerken --> rekeningen kan men bij een bankrekening het begin of eindsaldo opgeven.
Als alles goed gaat zie je in het hoofdscherm met alle rekeningmuaties het rekeningsaldo terug na de mutatie.
Beginsaldo plus/minus de mutaties zou in principe het eindsaldo van de laatste mutatie moeten weergeven.
Helaas is dit niet het geval.
In 2020 heb ik van een aantal oude jaren de mutaties verwijderd en het bankrekeningnummer (9 cijferig) aangepast naar het IBAN-rekening nummer.
Sindiens sluit het rekeningsaldo niet meer aan.
Wat is er mogelijk fout gegaan en hoe is dit te herstellen zodat het juiste rekeningsaldo weer wordt weergegeven?
Als alles goed gaat zie je in het hoofdscherm met alle rekeningmuaties het rekeningsaldo terug na de mutatie.
Beginsaldo plus/minus de mutaties zou in principe het eindsaldo van de laatste mutatie moeten weergeven.
Helaas is dit niet het geval.
In 2020 heb ik van een aantal oude jaren de mutaties verwijderd en het bankrekeningnummer (9 cijferig) aangepast naar het IBAN-rekening nummer.
Sindiens sluit het rekeningsaldo niet meer aan.
Wat is er mogelijk fout gegaan en hoe is dit te herstellen zodat het juiste rekeningsaldo weer wordt weergegeven?