Gemiddeld bedrag
- Jaap_67
- Onderwerp Auteur
Minder
Meer
08 apr 2021 21:05 #5678
door Jaap_67
Gemiddeld bedrag werd gestart door Jaap_67
Goedenavond, ik ben nog maar twee dagen bekend met het bestaan van BankTrans. Helemaal nieuw in deze materie zocht ik iets om de maandelijkse uitgaven bij te houden. En het lijkt dat ik dat gevonden heb! In twee dagen kun je zonder voorkennis dus ruim een jaar aan afschriften van drie rekeningen inlezen en in categorieën indelen. Complimenten aan de maker van de software!
Ter zake: Ik kan via elementenbeheer aangeven welke categorieën ik wil laten meenemen in het berekenen van de maandelijkse uitgaven.
Voor de huishoudelijke uitgaven kies ik bijvoorbeeld supermarkt, drogist, bakker, slager. Dit laat netjes in de grafiek het totaal per maand zien door deze maand in de grafiek aan te klikken, zie bijllage.
Vraag: deze maandelijkse bedragen fluctueren. Is het mogelijk om het gemiddeld bedrag te tonen per maand over de gekozen periode?
En deze als lijn in de grafiek te tonen of de waarde ergens te laten zien?
Misschien is dit al aanwezig in het programma en heb ik het nog niet gevonden.
Of is het een feature die mij handig lijkt en voor anderen misschien ook nuttig is?
Alvast bedankt voor de reactie. Veel succes.
Ter zake: Ik kan via elementenbeheer aangeven welke categorieën ik wil laten meenemen in het berekenen van de maandelijkse uitgaven.
Voor de huishoudelijke uitgaven kies ik bijvoorbeeld supermarkt, drogist, bakker, slager. Dit laat netjes in de grafiek het totaal per maand zien door deze maand in de grafiek aan te klikken, zie bijllage.
Vraag: deze maandelijkse bedragen fluctueren. Is het mogelijk om het gemiddeld bedrag te tonen per maand over de gekozen periode?
En deze als lijn in de grafiek te tonen of de waarde ergens te laten zien?
Misschien is dit al aanwezig in het programma en heb ik het nog niet gevonden.
Of is het een feature die mij handig lijkt en voor anderen misschien ook nuttig is?
Alvast bedankt voor de reactie. Veel succes.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.