Opmaak rapporten / overzichten
- Sladjana
- Onderwerp Auteur
Minder
Meer
13 apr 2021 14:51 #5686
door Sladjana
Opmaak rapporten / overzichten werd gestart door Sladjana
Hallo, Enige weken geleden heb ik BankTrans gedownload voor mijn huisadministratie. Het werkt prima. De enige wat ik me afvraag is of je het opmaak van de rapporten / overzichten kan wijzigen. Nu hebben zowel de hoofd categorie als de onderliggende subcategorieën dezelfde lettertype, dezelfde kleur en grootte. Kan je dit naar eigen wens aanpassen / wijzigen?
Groet, Sladjana
Groet, Sladjana
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Tonnie
Minder
Meer
17 apr 2021 09:13 #5687
door Tonnie
Beantwoord door Tonnie in topic Opmaak rapporten / overzichten
Hallo Sladjana,
De lettertypes, kleur en grootte van de teksten in de overzichten kunnen momenteel niet worden aangepast. Als je dit wel zou willen doen kan je de gegevens van een overzicht eventueel ook opslaan in een csv-bestand (kies dan bij het overzicht als bestemming Bestand - csv). Dit bestand kan je dan inlezen in bijvoorbeeld Excel en het opmaken zoals je wil.
Mvg., Tonnie
De lettertypes, kleur en grootte van de teksten in de overzichten kunnen momenteel niet worden aangepast. Als je dit wel zou willen doen kan je de gegevens van een overzicht eventueel ook opslaan in een csv-bestand (kies dan bij het overzicht als bestemming Bestand - csv). Dit bestand kan je dan inlezen in bijvoorbeeld Excel en het opmaken zoals je wil.
Mvg., Tonnie
- Sladjana
- Onderwerp Auteur
Minder
Meer
25 apr 2021 17:40 #5694
door Sladjana
Beantwoord door Sladjana in topic Opmaak rapporten / overzichten
Hallo Tonnie, Bedankt voor de tip. Dit is inderdaad een goede oplossing. Met de tabelopmaak in Excel kan ik het totaal naar eigen wens opmaken. Top!