banktrans2.68 -banktrans 2.84
- mathieu
- Onderwerp Auteur
Minder
Meer
07 okt 2021 21:11 #5794
door mathieu
banktrans2.68 -banktrans 2.84 werd gestart door mathieu
ik gebruik op oude pc Bank Trans 2.68 en op nieuwe is nu Bank Trans 2.84 geinstalleerd hoe krijg ik gegevens nu in 2.84 ? Ik heb bav bestand van 2.68 willen importeren maar dan staat er melding dat gegevens onleesbaar zijn. Hoe kan ik dit oplossen heb in 2.68 de gegevens van 2002 tot nu.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Kees
Minder
Meer
08 okt 2021 12:35 - 08 okt 2021 12:38 #5795
door Kees
Growing a better world together
Empowering us all
Beantwoord door Kees in topic banktrans2.68 -banktrans 2.84
Goedendag Mathieu,
Waarom zou je de transacties willen importeren als ze al in BT aanwezig zijn?
Het enige dat je moet doen is het transactiebestand (.bav) openen in de nieuwe versie van BT. Dit kan (eenmalig) door Bestand, Open administratie... en het gewenste bestand selecteren. Of dubbelklikken op het bewuste bestand, waarna het automatisch door BT geopend wordt.
BT onthoudt de locatie van het bestand, waardoor het de volgende keer direct geopend wordt.
Eén belangrijke opmerking:
Bij de eerste keer openen van het transactiebestand (.bav) wordt het automatisch geconverteerd naar de nieuwste versie 2.84. Als je iets wijzigt, kun je dit bestand niet meer gebruiken op de oude PC met versie 2.68. Maar neem aan dat dit ook niet de bedoeling is?
Waarom zou je de transacties willen importeren als ze al in BT aanwezig zijn?
Het enige dat je moet doen is het transactiebestand (.bav) openen in de nieuwe versie van BT. Dit kan (eenmalig) door Bestand, Open administratie... en het gewenste bestand selecteren. Of dubbelklikken op het bewuste bestand, waarna het automatisch door BT geopend wordt.
BT onthoudt de locatie van het bestand, waardoor het de volgende keer direct geopend wordt.
Eén belangrijke opmerking:
Bij de eerste keer openen van het transactiebestand (.bav) wordt het automatisch geconverteerd naar de nieuwste versie 2.84. Als je iets wijzigt, kun je dit bestand niet meer gebruiken op de oude PC met versie 2.68. Maar neem aan dat dit ook niet de bedoeling is?
Growing a better world together
Empowering us all
Laatst bewerkt 08 okt 2021 12:38 doorKees.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Tonnie
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.