Het gratis offline huishoudboekje voor inzicht in uw saldo

file Nieuw geïmporteerde gegevens niet zichtbaar

Lees meer
10 sept 2022 12:58 #5999 door Brenda Kwak
Nieuw geïmporteerde gegevens niet zichtbaar werd gestart door Brenda Kwak
Hallo, ik probeer een drietal bestanden in te lezen (ING, Rabo en een eigen bestand) en dat lukt niet. Ik krijg wel de melding dat de gegevens zijn geïmporteerd, maar ik zie ze vervolgens niet terug in mijn scherm of in de overzichten. Een paar nieuwe regels zie ik wel, maar de meesten niet en als ik de bestanden nog een keer aanbiedt, krijg ik de melding dat de gegevens dubbel zijn. Ze zitten er dus wel in, maar ik krijg ze niet te zien. Iemand een idee wat dit kan zijn? Misschien een corrupte index in de database? En zo ja, hoe is dat te herstellen?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
10 sept 2022 20:12 #6000 door Tonnie
Beantwoord door Tonnie in topic Nieuw geïmporteerde gegevens niet zichtbaar
Hallo Brenda. Ik vermoed dat er een filter actief is waardoor niet alle gegevens worden weergegeven. Kan je in het filtervenster eens op Wissen klikken? Dan zou alles zichtbaar moeten zijn.

Mvg., Tonnie

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
10 sept 2022 20:23 #6001 door Kees
Beantwoord door Kees in topic Nieuw geïmporteerde gegevens niet zichtbaar
Een soortgelijke vraag werd ook eind 2020 gesteld:  Inlezen banktransactie 's.
Daarna is het vinkje aangepast, je kunt nu het beste voor het zwarte blokje kiezen:

Growing a better world together
Empowering us all
Bijlagen:
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Tonnie

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
10 sept 2022 22:24 #6002 door Brenda Kwak
Beantwoord door Brenda Kwak in topic Nieuw geïmporteerde gegevens niet zichtbaar
Hallo Tonnie, na 'Wissen' werden inderdaad de nieuw geïmporteerde gegevens zichtbaar. Bedankt!
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Tonnie

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
10 sept 2022 22:25 #6003 door Brenda Kwak
Beantwoord door Brenda Kwak in topic Nieuw geïmporteerde gegevens niet zichtbaar
Bedankt Kees, ik heb de filter-instelling aangepast, deze stond inderdaad verkeerd bij mij.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Kees

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Gemaakt door Kunena