Het gratis offline huishoudboekje voor inzicht in uw saldo

file Categorie wijzigen lukt niet na update versie

Lees meer
14 jan 2023 13:11 #6042 door Stef
Hoi,
al  jarenlang met veel plezier maak ik gebruik van banktrans, nu heb ik de versie geupdated en constateer dat ik , zoals ik dat gewend ben, de categorie niet meer kan wijzigen door simpelweg op die cel te klikken,
In de instellingen kan ik niet ontdekken wat er anders zou moeten staan,
Graag je hulp,

Groet,
Jack

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
14 jan 2023 17:29 #6043 door Kees
Beantwoord door Kees in topic Categorie wijzigen lukt niet na update versie
Dag Stef,

Kun je aangeven welke versie van BT je hiervoor gebruikte en welk Operating Systeem het betreft (Windows, OS X, Linux)?
Neem aan dat je versie 2.90 geïnstalleerd hebt.

Heb je in het Details gedeelte geklikt op Aanpassen en vervolgens dubbel geklikt op de naam van de categorie die je wilt aanpassen?

Growing a better world together
Empowering us all

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
14 jan 2023 19:42 #6044 door Tonnie
Beantwoord door Tonnie in topic Categorie wijzigen lukt niet na update versie
Hallo Jack,

De instelling die hier invloed op heeft staat in op het tabblad Algemeen en heet Dubbelklik op transactie. Deze zou in jou geval dan op Aanpassen transactie moeten staan.

Mvg., Tonnie

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
15 jan 2023 10:23 #6045 door Stef
Beantwoord door Stef in topic Categorie wijzigen lukt niet na update versie
Hoi Tonnie, bedankt voor de snelle reply,

ik gebruik v2.90 in windows 10
Normaal klik ik de regel aan (1klik) en dan 1klik op de categorie cel waar dan een rolmenu verschijnt, dat gebeurt nu niet.
Dubbelklik op de regel en dan rechts onder aanpassen kan wel maar is omslachtiger ,

Groet,
Jack

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Gemaakt door Kunena