Categorie wijzigen lukt niet na update versie

Meer
14 jan 2023 13:11 #6042 door Stef
Hoi,
al  jarenlang met veel plezier maak ik gebruik van banktrans, nu heb ik de versie geupdated en constateer dat ik , zoals ik dat gewend ben, de categorie niet meer kan wijzigen door simpelweg op die cel te klikken,
In de instellingen kan ik niet ontdekken wat er anders zou moeten staan,
Graag je hulp,

Groet,
Jack

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Meer
14 jan 2023 17:29 #6043 door Kees
Beantwoord door Kees in topic Categorie wijzigen lukt niet na update versie
Dag Stef,

Kun je aangeven welke versie van BT je hiervoor gebruikte en welk Operating Systeem het betreft (Windows, OS X, Linux)?
Neem aan dat je versie 2.90 geïnstalleerd hebt.

Heb je in het Details gedeelte geklikt op Aanpassen en vervolgens dubbel geklikt op de naam van de categorie die je wilt aanpassen?

Growing a better world together
Empowering us all

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Meer
14 jan 2023 19:42 #6044 door Tonnie
Beantwoord door Tonnie in topic Categorie wijzigen lukt niet na update versie
Hallo Jack,

De instelling die hier invloed op heeft staat in op het tabblad Algemeen en heet Dubbelklik op transactie. Deze zou in jou geval dan op Aanpassen transactie moeten staan.

Mvg., Tonnie

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Meer
15 jan 2023 10:23 #6045 door Stef
Beantwoord door Stef in topic Categorie wijzigen lukt niet na update versie
Hoi Tonnie, bedankt voor de snelle reply,

ik gebruik v2.90 in windows 10
Normaal klik ik de regel aan (1klik) en dan 1klik op de categorie cel waar dan een rolmenu verschijnt, dat gebeurt nu niet.
Dubbelklik op de regel en dan rechts onder aanpassen kan wel maar is omslachtiger ,

Groet,
Jack

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Meer
05 feb 2023 10:07 #6063 door Tonnie
Beantwoord door Tonnie in topic Categorie wijzigen lukt niet na update versie
Hallo Jack,

Hmm. Ik heb eerder het volgende aangegeven:
De instelling die hier invloed op heeft staat in op het tabblad Algemeen en heet Dubbelklik op transactie. Deze zou in jou geval dan op Aanpassen transactie moeten staan.

Dat klopt echter niet. In jouw geval moet deze instelling staan op Aanpassen categorie. Mijn excuses!

Zou je het nog eens kunnen proberen met deze instelling? Je zal overigens wel altijd een dubbelklik op de categorie moeten doen. Daar kan ik helaas niets aan doen. In Windows kan je overigens ook de toets F2 gebruiken om het veld aan te passen. Wellicht heb je daar nog iets aan.

Mvg., Tonnie
 

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Meer
06 feb 2023 19:25 #6067 door Stef
Beantwoord door Stef in topic Categorie wijzigen lukt niet na update versie
Ja Tonnie, deze werkt wel,
bedankt ook voor de F2 tip, scheelt weer een klik !

Groet,
Jack
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Tonnie

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Powered by Kunena