Is een CSV import van ING mogelijk als de CSV Engelstalige veld namen bevat
- Gert
-
Onderwerp Auteur
Minder
Meer
16 jul 2023 04:12 #6125
door Gert
Is een CSV import van ING mogelijk als de CSV Engelstalige veld namen bevat werd gestart door Gert
Omdat ik in het buitenland woon is de ING website in het Engels. Bij een exports van de transacties naar CSV zijn de veldnamen in het Engels:
"Date","Name / Description","Account","Counterparty","Code","Debit/credit","Amount (EUR)","Transaction type","Notifications"
Het lijkt erop dat er bij de import instellingen geen mogelijkheid is om dit in te stellen.
Ook de enummeraties zijn anders.
Of zie ik wat over het hoofd?
"Date","Name / Description","Account","Counterparty","Code","Debit/credit","Amount (EUR)","Transaction type","Notifications"
Het lijkt erop dat er bij de import instellingen geen mogelijkheid is om dit in te stellen.
Ook de enummeraties zijn anders.
Of zie ik wat over het hoofd?
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Peter Faase
Minder
Meer
16 jul 2023 09:38 - 16 jul 2023 09:41 #6126
door Peter Faase
Beantwoord door Peter Faase in topic Is een CSV import van ING mogelijk als de CSV Engelstalige veld namen bevat
Goedemorgen Gert,
Als je ingelogd bent bij de ING en bovenin bij je naam klikt kun je kiezen voor NL of EN. Kies daar voor NL en wanneer je dan een export doet krijg je wel een juiste output. Bij de Engels versie gaat het inderdaad niet helemaal lekker. Zie bijgevoegde schermafbeelding.
Groet,
Peter
Als je ingelogd bent bij de ING en bovenin bij je naam klikt kun je kiezen voor NL of EN. Kies daar voor NL en wanneer je dan een export doet krijg je wel een juiste output. Bij de Engels versie gaat het inderdaad niet helemaal lekker. Zie bijgevoegde schermafbeelding.
Groet,
Peter
Laatst bewerkt 16 jul 2023 09:41 doorPeter Faase. Reden: Tekst aangepast.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Tonnie
- Gert
-
Onderwerp Auteur
Minder
Meer
16 jul 2023 17:12 #6127
door Gert
Beantwoord door Gert in topic Is een CSV import van ING mogelijk als de CSV Engelstalige veld namen bevat
Zeer veel dank,
Ik zat het in Banktrans te zoeken maar het is inderdaad beter om het bij de bron aan te passen.
De wisseling naar van EN naar NL werkt eenvoudig en Banktrans snapt het dan weer!
Ik zat het in Banktrans te zoeken maar het is inderdaad beter om het bij de bron aan te passen.
De wisseling naar van EN naar NL werkt eenvoudig en Banktrans snapt het dan weer!
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Peter Faase