Installatie twee keer in verband met foutmelding

Meer
24 sep 2012 22:46 - 24 sep 2012 22:46 #606 door Jan
Hallo Tonnie,

Wat mij opvalt is dat ik bij de eerste keer installeren van BankTrans een foutmelding krijg, ook bij installatie van een nieuwe versie.
Windows 7 geeft daarbij de melding dat het programma niet goed is geinstalleerd en vraagt om nog een keer te installeren met aanbevolen instellingen. Wanneer ik dit doe, dus 2e installatie er gelijk overheen, is de foutmelding de tweede keer verdwenen.

Aangezien ik dit met geen enkele andere installatie heb, enkel met BankTrans, lijkt het een probleem van de installer.

Is dit een bekende issue?

M.vr.gr.,
Jan
Laatst bewerkt 24 sep 2012 22:46 doorJan.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Meer
30 sep 2012 11:15 #608 door Tonnie
Goedemorgen Jan,

Dat heb ik inderdaad al eerder gehoord en zelf heb ik het ook eenmaal gehad. Dit is inderdaad een probleem van de installer en ik ben dan ook op zoek naar een andere. In één van de volgende versies zal ik zorgen dat dit is opgelost.

Mvg., Tonnie

Meer
29 dec 2012 18:01 #754 door Jan
Hallo Tonnie,

Met inmiddels versie 1.83 heb je inmiddels weer de nodige uurtjes achter je toetsenbord doorgebracht... ;)

Ik vroeg me af of je al een oplossing hebt gevonden voor de installer. Op zich is het twee keer installeren voor mij geen probleem; alles werkt verder feilloos.
Wel blijft het een irritante foutmelding waarvan ik me kan voorstellen dat het ook mensen afschrikt. Wanneer het installeren al niet goed gaat, zal het programma zelf wel helemaal niks wezen (bij wijze van uiteraard!!!!!).

Fijne jaarwisseling alvast en mocht dit ook voor jou een periode zijn met een paar vrije dagen: geniet ervan! B)

Groeten,
Jan

Meer
30 dec 2012 10:48 #755 door Tonnie
Goedemorgen Jan,

Het is inderdaad tijd om dit probleem ook eens aan te pakken. Zeker nieuwe gebruikers zal dit afschrikken en dat is natuurlijk niet de bedoeling.

Ik heb inmiddels een andere installer gevonden en ben bezig om deze in te richten. Vanaf de volgende versie van BankTrans zal ik deze gaan gebruiken.

Voor jou ook een fijne jaarwisseling.

Mvg., Tonnie

Meer
06 jan 2013 16:39 #762 door Tonnie
Goedemiddag Jan,

Ik heb inmiddels een nieuwe versie (1.84) van BankTrans online gezet. Deze nieuwe versie maakt gebruik van een andere installer. Helaas moet in dit geval wel eenmalig de oude versie worden gedeïnstalleerd, dat heb ik niet kunnen voorkomen. Verder lijkt het goed te werken. Ik ben benieuwd of jouw probleem nu ook verholpen is. Kan je dit even laten weten?

Mvg., Tonnie

Meer
06 jan 2013 17:21 #767 door Jan
Hallo Tonnie,

Ik heb zojuist versie 1.84 gedownload, vervolgens versie 1.83 verwijderd en daarna versie 1.84 geinstalleerd.

Hele de-installatie en installatieprocedure verliep vlekkeloos.
Verder viel het me op dat de nieuwe installatiefile ook nog eens een stuk kleiner is.

Volgens mij is het probleem dus verholpen!

Mvg., Jan
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Tonnie

Meer
06 jan 2013 19:23 #768 door Tonnie
Hallo Jan,

Bedankt voor het doorgeven. Ik ben blij dat ook dit probleem nu verholpen is. Dan kan er weer iets van mijn lijstje af ;-)

Mvg., Tonnie