Import vanuit OROV mist 2 records

Meer
28 dec 2012 15:17 - 29 dec 2012 08:32 #741 door peter
Import vanuit OROV mist 2 records werd gestart door peter
Bij import van de OROV export file krijg ik een foutmelding: van de 7907 records zijn er 7905 ingelezen, en 2 afgekeurd.

Hoe kan ik zien WELKE zijn afgekeurd (b.v. datum, bedrag, rekening) zodat ik dit zelf kan corrigeren.

Hoe kan ik zien WAAROM is afgekeurd (zodat ik bijvoorbeeld inputfile kan aanpassen).

Heb inmiddels het probleem gezien: het programma kan er niet tegen als er bij het inlezen quotes in de inputvelden staan. Bijvoorbeeld: 17" beeldscherm.

Wel graag een oplossing hiervoor natuurlijk, want zo raak je records kwijt.
Laatst bewerkt 29 dec 2012 08:32 doorpeter. Reden: meer info

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Meer
29 dec 2012 16:53 #746 door Tonnie
Beantwoord door Tonnie in topic Re: Import vanuit OROV mist 2 records
Goedemiddag,

Op dit moment is het helaas niet mogelijk om via BankTrans te achterhalen welke regels niet zijn ingelezen. Ik ben wel van plan om dat in één van de volgende versies op te nemen maar daar heeft u nu niets aan.

Gelukkig heeft u zelf de betreffende regels gevonden. Opnemen van aanhalingstekens in teksten geeft echter vaak problemen bij uitwisselen van gegevens via bestanden. Dit komt omdat het aanhalingsteken zelf in de bestanden vaak wordt gebruikt om het begin en het eind van een tekst aan te geven. Ik zal in dit geval eens kijken of ik dit specifieke geval in een volgende versie van BankTrans kan oplossen.

Mvg., Tonnie

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Powered by Kunena