Werking backup?
- Dirk
-
Onderwerp Auteur
Minder
Meer
25 feb 2013 19:52 #805
door Dirk
Werking backup? werd gestart door Dirk
Hallo Tonnie,
Het maken van een backup via het menu bestand werkt (in ieder geval bij mij) niet: hoewel ik de melding krijg dat de backup is opgeslagen op de ingestelde locatie (zie bijlagen "backup.png" en "instellingen.png"), is daar niets te vinden (zie "explorer.png").
Gaat hier in het programma iets niet goed, of doe ik wat verkeerd?
Groet,
Dirk
Het maken van een backup via het menu bestand werkt (in ieder geval bij mij) niet: hoewel ik de melding krijg dat de backup is opgeslagen op de ingestelde locatie (zie bijlagen "backup.png" en "instellingen.png"), is daar niets te vinden (zie "explorer.png").
Gaat hier in het programma iets niet goed, of doe ik wat verkeerd?
Groet,
Dirk
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Tonnie
-
Minder
Meer
26 feb 2013 22:01 #808
door Tonnie
Beantwoord door Tonnie in topic Re: Werking backup?
Hallo Dirk,
Zo te zien gaat dit inderdaad bij jou verkeerd. Ik zal dit probleem onderzoeken en zo snel mogelijk voor een oplossing zorgen.
Mvg., Tonnie
Zo te zien gaat dit inderdaad bij jou verkeerd. Ik zal dit probleem onderzoeken en zo snel mogelijk voor een oplossing zorgen.
Mvg., Tonnie
- Tonnie
-
Minder
Meer
27 feb 2013 21:39 #811
door Tonnie
Beantwoord door Tonnie in topic Re: Werking backup?
Hallo Dirk,
Ik heb dit zelf even getest maar kan de fout niet reproduceren. Welke versie van Windows gebruik je? Zou het wellicht een rechtenkwestie kunnen zijn?
Mvg., Tonnie
Ik heb dit zelf even getest maar kan de fout niet reproduceren. Welke versie van Windows gebruik je? Zou het wellicht een rechtenkwestie kunnen zijn?
Mvg., Tonnie
- Dirk
-
Onderwerp Auteur
Minder
Meer
03 mrt 2013 16:11 #813
door Dirk
Beantwoord door Dirk in topic Re: Werking backup?
Ik gebruik Windows 7 Home Premium SP1.
Wat betreft de rechten: ik ben als gebruiker ingelogd en niet als administrator. Ik zal eens proberen of het zich ook voordoet wanneer ik als admin ben ingelogd, laat ik je weten.
Wat betreft de rechten: ik ben als gebruiker ingelogd en niet als administrator. Ik zal eens proberen of het zich ook voordoet wanneer ik als admin ben ingelogd, laat ik je weten.