- Berichten: 1
Bij dubbel klikken op een subcategorie in vak 2, verdwijnt alles van in vak 5.
- nele
- Onderwerp Auteur
- Offline
Minder
Meer
24 feb 2024 16:37 #6298
door nele
Bij dubbel klikken op een subcategorie in vak 2, verdwijnt alles van in vak 5. werd gestart door nele
Bij dubbel klikken op een subcategorie in vak 2, verdwijnt alles van in vak 5. Het is er nog ergens, maar hoe haal ik alles terug?
Is er ergens een 'ongedaan knop'?
grt nele
Is er ergens een 'ongedaan knop'?
grt nele
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Kees
- Offline
Minder
Meer
- Berichten: 352
24 feb 2024 17:37 - 24 feb 2024 17:40 #6299
door Kees
Growing a better world together
Empowering us all
Beantwoord door Kees in topic Bij dubbel klikken op een subcategorie in vak 2, verdwijnt alles van in vak 5.
Dag nele,
Vraagje: Waarom stel jij deze vraag in het onderdeel Tips en trucs?
Is de tip: Dubbelklik nooit op een categorie?
Heb je wel een back-up gemaakt van de database voor het geval je alles kwijt bent?
Zal je niet langer in spanning houden: Er is weinig aan de hand. <gelukkig>
Als je dubbelklikt op een categorie, worden alleen de transacties getoond die voldoen aan dat criterium.
Is het Transactiescherm leeg, dan heb je dubbel geklikt op een categorie waaraan geen enkele transactie voldoet.
Klik in het Filtergedeelte op de knop Wissen. Deze zal nu blauw zijn i.p.v. grijs.
De Wissen knop wordt grijs en alle transacties zijn weer zichtbaar.
Het Filtergedeelte is in jouw terminologie vak 3. (Moest wel de Help-file hiervoor raadplegen.)
Om jouw vraag te beantwoorden: Nee, er is helaas geen "ongedaan knop".
Bij het afsluiten van BankTrans krijg je de keuze De gegevens zijn veranderd, wilt u deze opslaan?
De ongedaan knop is in dit geval Discard i.p.v. Save.
Had in dit geval geen verschil gemaakt, een filter (in dit geval dubbelklikken op een categorie) blijft gehandhaafd.
Bij opnieuw starten van BankTrans zou je hetzelfde resultaat te zien krijgen - totdat je op Wissen klikt.
Duidelijk genoeg?
Vraagje: Waarom stel jij deze vraag in het onderdeel Tips en trucs?
Is de tip: Dubbelklik nooit op een categorie?
Heb je wel een back-up gemaakt van de database voor het geval je alles kwijt bent?
Zal je niet langer in spanning houden: Er is weinig aan de hand. <gelukkig>
Als je dubbelklikt op een categorie, worden alleen de transacties getoond die voldoen aan dat criterium.
Is het Transactiescherm leeg, dan heb je dubbel geklikt op een categorie waaraan geen enkele transactie voldoet.
Klik in het Filtergedeelte op de knop Wissen. Deze zal nu blauw zijn i.p.v. grijs.
De Wissen knop wordt grijs en alle transacties zijn weer zichtbaar.
Het Filtergedeelte is in jouw terminologie vak 3. (Moest wel de Help-file hiervoor raadplegen.)
Om jouw vraag te beantwoorden: Nee, er is helaas geen "ongedaan knop".
Bij het afsluiten van BankTrans krijg je de keuze De gegevens zijn veranderd, wilt u deze opslaan?
De ongedaan knop is in dit geval Discard i.p.v. Save.
Had in dit geval geen verschil gemaakt, een filter (in dit geval dubbelklikken op een categorie) blijft gehandhaafd.
Bij opnieuw starten van BankTrans zou je hetzelfde resultaat te zien krijgen - totdat je op Wissen klikt.
Duidelijk genoeg?
Growing a better world together
Empowering us all
Laatst bewerkt 24 feb 2024 17:40 doorKees.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Tonnie
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.