Foutmelding op archiefmap, na verplaatsen BT

Meer
18 aug 2019 10:02 #4917 door RonnyK
Na het verplaatsen van BankTrans naar een andere computer, werkt alles goed (na instellen van de nieuwe map-setup in Instellingen). 1 ding geeft echter een foutmelding, en dat is het verplaatsen naar de archief-map, na importeren van een nieuw bankbestand. In de foutmelding bij importeren zie ik dat het systeem een foutmelding geeft bij het proberen te verplaatsen naar de archief-map, op de OUDE computer. Die map bestaat niet op de nieuwe computer, maar in instellingen zie ik archief-map niet als in te stellen folder. Lijkt dus dat archief-map, ergens in de instellingen/code, hard naar een oude folder probeert te verplaatsen.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Meer
18 aug 2019 10:07 #4919 door Tonnie
Beantwoord door Tonnie in topic Foutmelding op archiefmap, na verplaatsen BT
Hallo Ronny,

De instellingen voor het archiveren zijn per rekeningnummer vastgelegd. Deze instellingen kan je vinden via Menu / Bewerken / Rekeningen. Als je daar de archiefmap aanpast zal het probleem zijn opgelost.

Hopelijk lukt het zo.

Mvg., Tonnie

Meer
18 aug 2019 10:10 #4920 door RonnyK
Beantwoord door RonnyK in topic Foutmelding op archiefmap, na verplaatsen BT
Ah dankje voor je snelle antwoord. Ik ging ervan uit dat het bestand van import in zijn geheel zou worden verplaatst, aangezien dat de import-file was. Mijn file bevat namelijk de mutaties van meerdere rekeningen tegelijk.

Meer
18 aug 2019 10:12 #4921 door RonnyK
Beantwoord door RonnyK in topic Foutmelding op archiefmap, na verplaatsen BT
Heb het aangepast, overigens zie ik dat enkel de eerste van de lijst van rekeningen, de archiefmap daar had staan, bij alle andere rekeningen stond niets gevuld. Ook een rekening van een andere bank, zette het correct in de archiefmap, terwijl daar geen map staat gevuld.

Meer
18 aug 2019 15:07 #4922 door Tonnie
Beantwoord door Tonnie in topic Foutmelding op archiefmap, na verplaatsen BT
Ik heb het even nagekeken en na verwerken van alle transacties uit een bestand wordt voor alle rekeningen die in het bestand voorkomen bekeken of de archiefmap is ingevuld. Indien een rekening wordt gevonden waarvoor de archiefmap is ingevuld wordt deze gebruikt voor het archiveren. Indien er meerdere rekeningen voorkomen in 1 bestand, wordt de eerste gevonden archiefmap gebruikt.