Rabobank download .cvs is veranderd door Rabo en geeft foutmelding
- Brunklaus
- Onderwerp Auteur
Minder
Meer
12 feb 2025 22:54 #6405
door Brunklaus
Rabobank download .cvs is veranderd door Rabo en geeft foutmelding werd gestart door Brunklaus
De Rabobank download .cvs is veranderd door Rabo en geeft foutmelding en wordt niet ingelezen.
De "kop" in de .cvs is nu in het Engels en mogelijk nog ander veranderingen. Is dit alleen mijn probleem?IBAN/BBAN,"Ccy","BIC","Seq No","Date","Value Date","Amount","Bal After Bkng","Counterpty IBAN/BBAN","Name Counterpty","Name Ultimate Pty","Name Initiating Pty","Counterpty BIC","Code","Batch ID","Transaction Reference","Mandate Reference","Collector ID","Payment Reference","Description-1","Description-2","Description-3","Reasoncode","Instr Amt","Instr Ccy","Rate"
De "kop" in de .cvs is nu in het Engels en mogelijk nog ander veranderingen. Is dit alleen mijn probleem?IBAN/BBAN,"Ccy","BIC","Seq No","Date","Value Date","Amount","Bal After Bkng","Counterpty IBAN/BBAN","Name Counterpty","Name Ultimate Pty","Name Initiating Pty","Counterpty BIC","Code","Batch ID","Transaction Reference","Mandate Reference","Collector ID","Payment Reference","Description-1","Description-2","Description-3","Reasoncode","Instr Amt","Instr Ccy","Rate"
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Kees
-
Minder
Meer
13 feb 2025 00:33 - 13 feb 2025 20:45 #6406
door Kees
Growing a better world together
Empowering us all
Beantwoord door Kees in topic Rabobank download .cvs is veranderd door Rabo en geeft foutmelding
Dag Brunklaus,
Is dit alleen mijn probleem?
Nee hoor, verschillende andere Raboklanten hebben dit ook al gemeld. Waarom dit gebeurt is mij (nog) onduidelijk. Ben je een zakelijke gebruiker? Gebruik je voornamelijk de app op een smartphone?
Oplossing:Verander rechtsboven op de hoofdpagina van de Rabobank de Locatie en taal in NL - NL en downloadt de transacties opnieuw.
Als het goed is, werkt het dan wel.
Op mijn eigen forum heb ik dit topic geplaatst: Transacties Rabobank worden niet ingelezen
Omdat ik dit zelf niet kan testen, hoor ik graag jouw bevindingen?
UPDATE
Getest en de oplossing gevonden:
De instelling Nederlands of Engels geef je op bij Instellingen > Persoonlijke gegevens > Voorkeuren > Taal:
Hier wordt (in het Engels, klopt) uitgelegd hoe je dit aanpast:
Hier gaat het echter mis. Ik heb namelijk een Browserregistratie die de Rabobank zelf aanbeveelt:
Dan is het rechtsboven akelig leeg:
De oplossing vind je linksonder: Log in using Rabo Scanner or Rabo App.
Rechtsboven staat dan daadwerkelijk NL | EN. EN is niet actief (grijs), maar kun je NL selecteren om te switchen naar Nederlands.
Voor de test heb ik het omgekeerde gedaan:
Is dit alleen mijn probleem?
Nee hoor, verschillende andere Raboklanten hebben dit ook al gemeld. Waarom dit gebeurt is mij (nog) onduidelijk. Ben je een zakelijke gebruiker? Gebruik je voornamelijk de app op een smartphone?
Oplossing:
Als het goed is, werkt het dan wel
Op mijn eigen forum heb ik dit topic geplaatst: Transacties Rabobank worden niet ingelezen
Omdat ik dit zelf niet kan testen, hoor ik graag jouw bevindingen?
UPDATE
Getest en de oplossing gevonden:
De instelling Nederlands of Engels geef je op bij Instellingen > Persoonlijke gegevens > Voorkeuren > Taal:
Hier wordt (in het Engels, klopt) uitgelegd hoe je dit aanpast:
Hier gaat het echter mis. Ik heb namelijk een Browserregistratie die de Rabobank zelf aanbeveelt:
Dan is het rechtsboven akelig leeg:
De oplossing vind je linksonder: Log in using Rabo Scanner or Rabo App.
Rechtsboven staat dan daadwerkelijk NL | EN. EN is niet actief (grijs), maar kun je NL selecteren om te switchen naar Nederlands.
Voor de test heb ik het omgekeerde gedaan:
Growing a better world together
Empowering us all
Laatst bewerkt 13 feb 2025 20:45 doorKees.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.