Nieuwe site... opmerkingen
- HdV
- Onderwerp Auteur
Mooie layout die nieuwe site. Een stuk rustiger!
Er vielen me twee dingen op. Mag ik die hier melden?
1) Bij de oude site waren de pagina's in z'n geheel leesbaar. Nu wordt de pagina op breedte dekkend gemaakt. Hierdoor valt bij mij het onderste deel weg en moet ik scrollen en/of zoomen (naar 67-75%). Dat geldt met name voor de Home-pagina. De andere pagina's hebben thans nl. allemaal een andere hoogte en daardoor is het daar vaak minder storend.
2) Ik mis de release-historie. Klopt dat?
Zo ja, jammer.Tijdens het schrijven van forum-topics keek ik er regelmatig in.
Met vriendelijke groet,
Henk
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Tonnie
Bedankt voor de complimenten en je reactie.
Betreffende het eerste punt, dat is me niet helemaal duidelijk. Kan je me hiervan een schermfoto sturen?
Betreffende de release-historie, die is er nog wel hoor. Je moet dan eerst naar de Download pagina gaan. Zodra die geopend is verschijnt er naast het menu Download een pijltje naar beneden waarmee je een vervolgmenu kan openen. Hierin kan je nu een overzicht vinden van de wijzigingen. Ik heb dit verplaatst omdat deze historie zowel Windows als OS X betreft en ik het niet dubbel wilde opnemen. Het dropdownmenu vind ik zelf niet zo duidelijk, wat jij nu eigenlijk ook al aangeeft. Ik ga daar nog eens naar kijken.
Mvg., Tonnie
- HdV
- Onderwerp Auteur
Bijgevoegd vind je een afdruk van mijn gehele scherm. Je ziet dat bij 100% zoom het onderste deel van de pagina is verborgen. Daarvoor is er nu een scrollbalk aanwezig om dat zichtbaar te krijgen. Die was er bij de voorgaande versie bij mijn weten niet ('k kan het helaas niet meer controleren).
Voor wat betreft de historieweergave: Gelukkig!
Het kleine pijltje was me inderdaad niet opgevallen. Maar nu ik het weet, ben ik geholpen.
Met vriendelijke groet,
Henk
- Tonnie
Ik heb dit even bekeken en ik kan er momenteel niet zo veel aan doen. Ik geef toe dat het mooier is indien de eerste pagina volledig zichtbaar is maar noodzakelijk is dat natuurlijk niet. Doordat het menu nu bovenin staat, het lettertype iets groter is gemaakt, en de kruimelbalk onderin is toegevoegd heb ik minder hoogte. De breedte is echter toegenomen waardoor de meeste zaken overzichtelijker zijn. Ik ga het voorlopig even zo laten maar kom er later zeker op terug.
Mvg., Tonnie
- Machiel de Wit
Tonnie wrote: Goedemorgen Henk,
Betreffende de release-historie, die is er nog wel hoor. Je moet dan eerst naar de Download pagina gaan. Zodra die geopend is verschijnt er naast het menu Download een pijltje naar beneden waarmee je een vervolgmenu kan openen. Hierin kan je nu een overzicht vinden van de wijzigingen. Ik heb dit verplaatst omdat deze historie zowel Windows als OS X betreft en ik het niet dubbel wilde opnemen. Het dropdownmenu vind ik zelf niet zo duidelijk, wat jij nu eigenlijk ook al aangeeft. Ik ga daar nog eens naar kijken.
Tonnie, ik moet je site nog verder bekijken, maar de eerste indruk is dat het inderdaad wat rustiger aan doet.
Het vinden van het pijltje heeft echter wel wat moete gekost.
Kun je hier op de DL pagina niet een link naar toe zetten?
Of naar een sub pagina waar die keuzes van dat pijltje weer terug komen.
Mijn complimenten dat je telkens weer up-to-date wilt blijven.
Met vriendelijke groet,
MdW.
- Tonnie
Bedankt voor je opmerkingen en complimenten. Ik ga dit zeker nog verbeteren want ik vind het zelf ook niet duidelijk. Er zijn echter wat limitaties in Joomla waar ik (nog) niet omheen kan. Wordt vervolgd.
Mvg., Tonnie
- Luc
De nieuwe website is rustiger.
Om echter de release-historie te vinden is wel lastiger, dat kleine pijltje gaf mij niet de suggestie dat er een uitklapmenu achter zit waar die historie te vinden is. Misschien kun je hiervoor nog wat anders verzinnen. Voor de rest prima website en programma.
MVG, Luc
- Tonnie
Het wijzigingsoverzicht is inmiddels verplaatst. Hopelijk is het zo duidelijker in beeld.
Mvg., Tonnie