Kan downloads bank (ASN) niet inlezen.
- Henk Warmer
Minder
Meer
10 feb 2025 19:13 #6398
door Henk Warmer
Beantwoord door Henk Warmer in topic Kan downloads bank (ASN) niet inlezen.
Bedankt voor je snelle reactie, Kees! Voordat ik een beroep deed op dit forum, heb ik tig keer oude transacties verwijderd en nieuwe ASN-downloads geïmporteerd in BT (net als al die jaren daarvoor), maar het resultaat is iedere keer teleurstellend. Ik hoop op wisdom of the crowd...
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Kees
-
Minder
Meer
10 feb 2025 19:39 #6399
door Kees
Growing a better world together
Empowering us all
Beantwoord door Kees in topic Kan downloads bank (ASN) niet inlezen.
...wisdom of the crowd.
Succes.
Ben geen klant van de ASN Bank, kan daarom verder niets onderzoeken.
Gebruik je de laatste versie van BankTrans? Al geprobeerd de transacties in een nieuwe/lege database in te lezen?
Als je de transacties kunt anonimiseren, wil ik best meezoeken wat er aan de hand is. <Ook voor mij is het een compleet raadsel.>
Anders kunnen we een afspraak maken dat ik (een deel van) de transacties onderzoek op afwijkend gedrag. Dit is geheel vrijblijvend. Na onderzoek worden de transacties permanent verwijderd.
Succes.
Ben geen klant van de ASN Bank, kan daarom verder niets onderzoeken.
Gebruik je de laatste versie van BankTrans? Al geprobeerd de transacties in een nieuwe/lege database in te lezen?
Als je de transacties kunt anonimiseren, wil ik best meezoeken wat er aan de hand is. <Ook voor mij is het een compleet raadsel.>
Anders kunnen we een afspraak maken dat ik (een deel van) de transacties onderzoek op afwijkend gedrag. Dit is geheel vrijblijvend. Na onderzoek worden de transacties permanent verwijderd.
Empowering us all
- Roland
Minder
Meer
10 feb 2025 19:43 #6400
door Roland
Beantwoord door Roland in topic Kan downloads bank (ASN) niet inlezen.
Hier is niets aan de hand met inlezen ASN. BT 2.89 (Linux).
- Henk Warmer
Minder
Meer
10 feb 2025 19:47 #6401
door Henk Warmer
Beantwoord door Henk Warmer in topic Kan downloads bank (ASN) niet inlezen.
Ik gebruik de 2.90-versie, maar zal morgen de 2.91-versie installeren. Mocht dat ook niet helpen, dan maak ik graag gebruik van je aanbod!
- Kees
-
Minder
Meer
10 feb 2025 20:05 #6402
door Kees
Empowering us all
Beantwoord door Kees in topic Kan downloads bank (ASN) niet inlezen.
De kans dat dit het probleem oplost is (helaas) praktisch nul. Zie
SNS betaalrekening, bedragen allemaal 0,00?
Banktrans.nl is een openbaar platform, m.a.w. voor iedereen toegankelijk. Meld je, als nieuw forumlid, aan op BankTrans revived en ik neem via e-mail contact met je op.
Wellicht dat Jack aanvullende informatie kan leveren.Ik gebruikte 2.90, heb het programma verwijderd en 2.91 geïnstalleerd.
Nieuwe afschriften gedownload van sns, (nergens mee geopend), het probleem is er nog steeds; sns betaal wordt geïmporteerd echter alle bedragen 0,00.
Banktrans.nl is een openbaar platform, m.a.w. voor iedereen toegankelijk. Meld je, als nieuw forumlid, aan op BankTrans revived en ik neem via e-mail contact met je op.
Empowering us all
- Wondergem
Minder
Meer
03 apr 2025 21:39 #6407
door Wondergem
Beantwoord door Wondergem in topic Kan downloads bank (ASN) niet inlezen.
Ik had het ook ineens de laatste keer, alle bedregen op nul. Ik heb vervolgens de scheidingstekens op komma gezet en was alles weer in orde